Ik zit met een ding waar ik niet helemaal uit kom. Ik ben vrijwilliger bij iets en daar gaat iemand weg. Hij was onze coördinator en deed best veel voor onze groep. Alleen ik ben sinds april verleden jaar pas bij deze groep en ken hem dus niet zo heel goed. Ik ken hem dus eigenlijk niet echt. Nu moeten we allemaal een persoonlijke persoonlijke wens/ belevenis met zonder plaatjes/foto enz,. als herinnering maken/knutselen. Alleen wat moet ik maken?! Ik kan wel een gedichtje opzoeken maar dat is toch niks...ik vind dat zo saai/simpel. Ze maken er dan een groot soort schilderij van, allemaal samen bij elkaar. Heeft iemand misschien een creatief idee wat mij uit de brand kan helpen? Ik denk al een week heel hard na, maar jeetje moeilijk hoor. Alvast heel erg bedankt!
Sinds april vorig jaar, dat is zo'n driekwart jaar? Heb je in die periode niet iets meegemaakt waar je aan terug moet denken? Dan zou je dat op kunnen schrijven dat het je is bijgebleven en daarna dat je hem veel succes wenst in de toekomst? Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Het klinkt misschien lang, maar we zijn met een redelijke grote groep, en we zien elkaar 1x in de 2 weken. Dan krijgen we les van iemand anders. Maar ik spreek hem dan niet echt persoonlijk, ik ken hem niet persoonlijk en ik weet verder ook niks van hem. Ik heb natuurlijk weleens met hem gepraat, maar je hebt dan niet een diepgaand gesprek dat je elkaar goed leert kennen. Ik ben 2x met hem meegereden, maar ik kan moeilijk een hele collega daarover gaan maken
Misschien een foto van de werkplek en/of het vrijwilligersteam? Lijkt mij namelijk wel leuk om te hebben zodat je er later nog eens naar kan kijken. En dan een kaartje erbij waarin je hem bedankt voor de leuke tijd en veel geluk wenst voor de toekomst.
Collage bedoel je ? Is dat de bedoeling? Mag het niet gewoon één ding zijn? Ik heb ooit ergens gewerkt en toen ik weg ging had ik net 2 dagen een nieuwe leidinggevende. Ze kende me dus totaal niet maar had toch iets leuks opgeschreven. Ik denk dat hij dat meer waardeert dan een nietszeggend kunstwerk. Schrijf iets vanuit je hart, zoals: 'We hebben niet veel met elkaar gewerkt, toch waren de momenten samen altijd leuk. Van ** hoorde ik altijd goede verhalen over je, zoals... ik wens je heel veel succes met ** en vooral in de toekomst. Het ga je goed" Zoiets?
Haha ja dat bedoel ik idd. Ik heb de hele middag na zitten denken en op internet zitten speuren naar iets. Maar ik denk dat ik maar voor zoiets ga als wat jij zegt. Ik zit er dan aan te denken om dan een mooi gedichtje te zoeken en dan een stukje persoonlijke tekst. Echt lastig hoor, je wil wel iets moois doen. Bedankt voor je reactie! @eline: dat doet iemand anders al, dus dat idee valt af. Maar goed idee!
Ik inderdaad een gedichtje oid zoeken aangevuld met eigen tekst en dat dan bijvoorbeeld op een klavertje 4 vorm papier. "Veel geluk" voor de toekomst.
Ik zou er niet te moeilijk over doen hoor, als jullie met zoveel zijn zal niemand echt jouw collage uitgebreid gaan bestuderen. Schrijf gewoon ik heb jou leren kennen als een fijne collega, jammer dat we maar zo kort hebben samengewerkt. Ik wens je heel veel succes voor de toekomst. En dan van internet wat leuke, grappige plaatjes erbij plakken?
Was het al gelukt? Ik heb ook zo iets moeten doen voor iemand die ik niet goed kende en had een wordcloud gemaakt zag er mooi uit en toch persoonlijk genoeg.