Kan zijn dat hij positief is hoor ,niet bij iedereen word hij even donker als de controlelijn,licht ook aan het merk. Ik test met 123 en de cb. De 123 is meestal nog net niet even donkere als de controle streep maar cb is al wel positief ,een smily dus . Voor de zekerheid alvast klussen en doortesten
Hallo, hier ben ik weer , deze test heb ik juist gedaan denk nu wel dat die positief Side vorige was van een dikke 4uur geleden
Positief hoor (als hij eventueel nog donkerder wordt is dat zowiezo vandaag of morgen) Dus je ei heb je gevonden!
Ja dit lijkt me wel positief, en als hij nog donkerder kan worden, dan zou het binnen een dag zijn, dus jullie kunnen aan de slag. Veel plezier!
Ja hoor, je kunt er wel van uitgaan dat deze positief is. Voor de zekerheid nog wel even doortesten om er zeker van te zijn dat ie niet per ongeluk nog donkerder word en je er een dag naast zit Veel plezier!
Badankt allemaal voor de reacties, denk inderdaad dat mijn piek gisteren geweest is, de bovenste test is van gistere avond en de onderste van juist. Hoe lang duurd het dan ongeveer voor de eisprong komt?