Ja ondanks ik niet met kinderen bezig was. Maar aangezien ik heel veel zwangerschapsklachten heb hoop je er stiekem toch op. zie topic help tepelafscheiding test negatief voor de klachten.
Raar maar waar, deze testen geven na afleestijd STANDAARD een pennestreep. Dus dan ben je volgens deze testen altijd dus zwanger? Ik vind het rottesten, maar dat moge duidelijk zijn. TS: even een ander merk test kopen. Niet weer zo'n plus-ding. Hoop dat daar een mooi streepje op mag verschijnen.
O, spuit elf. Wat jammer zeg.... Kun je in overleg met je vriend dan niet serieus met zwanger worden bezig gaan? Of zijn jullie daar eigenlijk nog niet aan toe? Heb je je prolactinegehalte intussen al laten checken bij de huisarts?
Heb je je prolactinegehalte intussen al laten checken bij de huisarts? Ik zit op deze uitslag te wachten, komt als het goed is volgende week woensdag of donderdag. Deze test word gedaan omdat ik al een week tepelafscheiding (echt melk) heb en bandenpijn (oprekkend gevoel bij de lies). Kun je in overleg met je vriend dan niet serieus met zwanger worden bezig gaan? Door omstandigheden gaat dit helaas niet meer .
Mijn vriend is heel onverwachts overleden , verder wil ik daar niet op in gaan is namelijk nog zeer recent en pijnlijk. Het enige wat ik erover zeg is dat ik voor zijn overleiden al een aantal zwangerschapsklachten had, is dus niet daarna begonnen.
Maar laat anders gewoon op eigen kosten een pretecho maken. Zie je gelijk wat er al dan niet gaande is in je buik aangezien je al 3 maanden zwanger denkt te zijn.
Ja dat kan gewoon bij een bureau die echo's maakt. Heel veel sterkte met het overlijden. En ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.