Voelde mij vreemd, dacht toch maar testen.. en zag een vaag streepje. Met de camera niet goed vast te leggen, wel als ik hem negatief zet. Zien jullie het ook?
Sorry, ik zie niks. Maar het lijkt mij persoonlijk niet de bedoeling om foto's te moeten bewerken om een streepje te zien.. Wie weet over paar dagen wel een duidelijk streepje, succes!
Links zie je hem. Las hier ooit tips om hem negatief te zetten, van daar😉. Krijg hem anders niet goed op de foto.
Ik zie hem wel..spannend! Hoeft alleen (naar eigen evaring) niks te betekenen.. Hoop natuurlijk voor je dat de jouwe wel oploopt!
Echt spannend indd!! Zit een dag voor mijn nod. En laat getest, rond 17u. Dus morgen vroeg met ochtendurine. Echt zo spannend.
Als je de foto openklikt zie je hem links. Maar hij is indd vaag, hopen morgen vroeg een duidelijke. Dank je wel meid!
Ik denk ook wel iets te zien, maar ben (net als Bertje zegt) wel benieuwd naar het origineel. Hopelijk (over)morgen een duidelijke!
Ik zie hem wel! Heb je ook de originele foto nog? Met welke app heb je m in het negatief gezet? Ik ben al zo lang opzoek naar een app voor i phone om in negatief te zetten.. 😕
Ik krijg m niet geüpload pff. Maar is geen app, zit standaard op mijn telefoon op de camera. Kun je ook sepia pakken enzo.
Ik zie hem ook aan de linkerkant in het negatief. Ben benieuwd of we t streepje kunnen spotten op het origineel.