Eerst maar even de feitjes : 7 feb positieve ovu test (cb digitaal), dus ik denk 8 feb ovulatie. Normaal luteale fase van ca. 11 dagen. Nu dus 8 dpo. Bloedverlies (helderrood) op 6 dpo. Had ik ook toen ik zwanger was, maar ook 2 keer toen dat niet zo was.. Nu al 3 dagen ook wat bruinverlies. Vandaag veel buikkramp, alsof ik ongi moet worden. Maar dat is wel erg vroeg. Vanmorgen helemaal spierwitte test Kv 2v5. Testte bij mn zwangerschap avond van 9 dpo heel licht positief, op 8 nog negatief. Maar het belangrijkste 'symptoom': ik word he-le-maal gek van het wachten ik ben continue deze symptomen aan het googlen en aan het kijken in de app waarin ik dit bijhoud, zit maar op dit forum te speuren, kan me gewoon niet focussen, zit met mezelf te onderhandelen wanneer ik weer ga testen en waarom het deze keer anders is / wel raak is / toch niet raak is. Maak mezelf kortom lekker gek Wie (i) wordt er ook gek (ii) heeft aan de hand van deze symptomen nog een positief verhaal, of (iii) leidt me op een andere manier af...?
Ik zit ook op 8dpo ongeveer en maak mezelf ook helemaal gek. Vanochtend spierwitte test en ben meteen de hoop kwijt. Want als ik zwanger was geweest had er toch wel wat moeten staan? Dus ga ik googlen op '8dpo negatief en 9dpo positief'. Enz enz Enige klacht die ik heb is aders over borsten en door tepelhof Wat meer slijmverlies en soms wat krampen. Maar die heb ik ook als ik ongesteld ga worden. Ik denk dus dat het niet raak is maar kan niet stoppen met googlen het zou ook wel knap zijn als het wel zo is. We hebben 1 keer gevreeën rond de eisprong. Wanneer mag jij weer van jezelf testen? Ik donderdag en zaterdag..
Haha ik ben dus zelf zo'n succesverhaal, ochtend 8 dpo negatief (en dan echt spierwit hoor, ik ben een geoefende tuurder ) en avond 9 dpo een streepje... Ik "mag" van mezelf morgen weer testen, heb hele voorraad van action en kV, anders wordt het een dure hobby... Maar ik weet niet eens of ik me vanavond kan inhouden nou ja ik geef er maar een beetje aan toe, zodra ik ongi word ben ik weer een normaal functionerend persoon Maar jij gaat het volhouden tot don? Knap hoor!! en fijn dat er meer zijn met deze "kwaal"
Ik heb nog 2 testen liggen en die mogen op, ga niet meer bijhalen... Hahah zeg ik nu... Ik pak wel 3 keer per dag de kalender erbij en ga tellen, kijken en weer bedenken hoe en wat ik wanneer gevoeld heb. Bizar.. Nog een paar dagen en dan ben ik weer normaal idd😜 Succes morgen!!! Ik ga duimen voor je!
Ik zit vandaag 9dpo en maak me ook helemaal gek. Zaterdag en zondag voelde ik me duizelig en gisteren had ik (vies praatje) dik rekbaar slijm wat ik nooit heb. Ben benieuwd!
Hahahaha.... Wat zijn wij vrouwen toch maf allemaal.. Ik liep vanochtend al met een bekertje richting wc om er even flink in te plassen, toch maar niet gedaan haha! Moet e het nog wachten van mezelf tot zaterdag, dan zit ik vier dagen voor m'n NOD.. En op 11 dpo, maar kan wat is t spannend! Ik werk als gastouder, dus ga zo m'n twee oppas kinders ophalen van school, heb ik tenminste even afleiding en weinig tot geen tijd om de zoveelste keer Google op te duiken; - wanneer testen - wat berekend bultjes op en rond m'n tepels - oh lage buikpijn, wat is dat? - hoelang duurt t voordat mensen zwanger worden - wat betekend bruinige afscheiding Nouja, en zo nog veel meer! Leuk joh, het wachtbankje 😉
Ik had tussen 09/02 en 10/02 mijn ei (denk ik - zie hierbij mjin testjes van die 2 dagen)! Nu dus nog een poosje wachten voor ik terug in een potje kan plassen; maar ben zo ongeduldig!!!
Onze grootste vijand: TIJD! Hier ook geen geduld ben maar aan het tellen en reken hoeveel dpo en wanneer ik kan testten.
Hahaha!! Hier ook tellen en tellen en tellen... Maar wil ook niet continu maar testen, schiet ik ook weinig tot niets mee op! En straks test ik positief, maar krijg ik toch m'n menstruatie omdat er iets mis is gegaan en dat vind ik dan helemaal vervelend...
Nou,hier op 8 dpo (vanavond dus) na een hele dag ongi-buikkramp ook daadwerkelijk helderrood bloed, meer dan een klein beetje. Volgens mij is het dan wel duidelijk Volgende ronde Maak me direct ook weer erge zorgen over m'n LF, die was altijd redelijk kort (11,12) maar nu 8 lijkt me wel echt te kort
Ik zit op 9dpo. Heb altijd last van mijn borsten na mijn ei en wanneer ze minder zeer gaan doen weet ik dat mijn progesteron aan het dalen is en ik dus ongesteld ga worden. Helaas doen ze vanaf vandaag minder zeer, dus ik ben aan het wachten op een nieuwe ronde.
Oo ik herken het! Gister last van mijn onderbuik & misselijk. Even op de vruchtbaarsheidcalculator gekeken, was gister mijn innestelings Dag, het weekend beetje slijmerige afscheiding. En ik moet nog 8 dgn tot nod!! Grr
Ja dat hoop ik natuurlijk... Het lijkt nu ook niet alsof ik echt ongi ben... Maar zou je daar echt van die ongi kramp bij hebben? Werd er vannacht zelfs wakker van. En nog steeds een witte test vanmorgen... Ik zit dus nog een beetje "half" op het wachtbankje denk ik...
Oh lastig hoor 1982Eva! Wat een ellende he? Hoop voor jou een innestelings bloeding, al klinkt het ook wel erg menstruatie achtig. Lijkt me moeilijk, zet het door denk je? Hier nu redelijk rustig. Geen bruinige afscheiding meer en moeten wachten tot m'n NOD vind ik maar niets haha! Neiging om vandaag te testen is groot, maar besef me ook dat er op 8dpo waarschijnlijk niets tot weinig te zien is!