Hoi dames.. Graag wil ik mijn verhaal even kwijt zit er even mee. 01-07: 1e dag menstruatie 16-07: IUI poging 3. 01-08: licht Positief getest 08-08: een klein stipje te zien. Meer niet. 15-08: Heel wat geroeid maar nog geen vruchtzakje te zien. In onzekerheid afwachten. 22-08: Helemaal niks gegroeid geen vruchtzakje te zien. Gyn. dacht dat er een miskraam zou komen. We moesten ons er op voorbereiden! pfff 29-08: Whatthhh? Dubbel zo groot geworden dan de vorige keer en dit keer degelijk een vruchtje 56mm groot en een mooi vruchtzakje! Maar nog geen kloppend hartje Nog meer onzekerheid. Volgens de metingen ben ik 6 wk en 2 dagen. Had toch 7 weken of zo moeten zijn. Dit kan nu 2 betekenissen hebben: 1- Later bevrucht en genesteld en dat het daarom traag groeit. Dan zou het goed zijn en hoef ik me geen zorgen te maken totdat we volgende week het hartje horen. 2- Toch een miskraam opkomst omdat het zo traag groeit.. Pfff Ik weet het niet meer hoor. Ben de laatste week zo misselijk het houd geen 5 min. op. Is zeker meer geworden dan de afgelopen weken. Zou het dan toch een goed teken zijn? Ik wil zo graag het hartje horen volgende week.. Zijn er nog meer dames met het zelfde probleem?
aaah... jeetje. weer een heftig verhaal ! ik hoop echt zooo van harte voor je dat je volgende week een mooi kloppend hartje mag zien !!! maar goed, dat wens ik iedere vrouw toe !! verder heb ik er geen verstand van
ik had ook pas met 8 weken en nog wat een kloppend hartje. Met 5 weken niks en 7 weken ook niet, ben terug gekomen met 8 weken en nog wat en toen had ik pas een prachtig kloppend hartje. Nog niet opgeven meid, positief zijn! Ik hoop dat je straks een mooi kloppend hartje mag gaan zien!
@ evaa toch dank je wel @Shania Naomi. ow echt meen je dat, dat hoop ik ook maar We blijven hopen. Bedankt
vriendin van is ook zwanger, zij toch ook een week of 7-8 te zijn en bij de gyne zag men ook alleen een vruchtzak en een klein stipje, de gyne zei dat het hoop en al 6w was, 13 sept moet ze trug in de hoop dat het gegroeid is. de gyne zei ook bij haar ofwel latere eisprong gehad ofwel zit het niet goed
@belgischemama ik hoop voor je vriendin dat het vruchtje gaat groeien.. En voor mezelf hoop ik het ook..