toch en 3e kindje. 2 broertjes op een kamer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kreeftje89, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Heej,
    Leuk om te lezen, we gaan een btje gelijk op! Mijn kinderen schelen 16 maanden, de oudste van feb 2013 en de jongste van juni 2014 en mijn man is ook 25. En ik heb ook weer helemaal kriebels! Maar ml wil nog niet en mijn verstand zegt ook van niet en de therapeut zegt ook van niet.... Maar ja leg dat maar eens aan mn gevoel uit! :D dus om de kriebels een beetje de baas te kunnen kijk ik hier lkkr rond en lees ik jouw verhaal. Ik zeg gewoon doen dat komt allemaal wel goed! Kamer delen heb ik ook altijd gedaan was super gezellig! en vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige jonge moeder ben die alweer zo snel een kindje wil :)

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    wij gaan ook voor een 3e,,
    hier al wat oudere kindjes,., 1 van 7,5 Meisje en 1 van 5,5 JOngen
    kwa kamers wordt het nog even zoeken en passen en meten
    want ik durf de 2 oudste eigenlijk niet samen te leggen die maken continu ruzie,,
    als de Baby er eenmaal zou zijn gaat het meestal het eerste jaar bij ons op de kamer heb ik met beide kids gedaan daarna ging het naar hun eigen kamertje.. Moet ook wel zeggen had huilertjes snachts,, werd gek van steeds opstaan dus schoof het bedje tegen mijn bed en het was stil :D..

heel veel succes meiden

Deel Deze Pagina