Pijn tijdens het klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door purringkitty, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Zoals sommigen hier al weten was ik vorige maand overtijd. Mijn cyclus heeft ongeveer 10 dagen langer geduurd dan ik gewend ben.
    Ik heb niet heel veel helder bloed gehad en eigenlijk meer bruine en zwarte afscheiding.

Ik ben nu weer een week verder vanaf die eerste dag, en ik merk dat het vrijen niet zo prettig is momenteel, het is zelfs pijnlijk!
    Ik heb hier nooit last van zo vlak na de menstruatie. Klinkt dit wel bekend voor sommigen van jullie? Zou het misschien te maken kunnen hebben met het vreemde verloop van de cyclus?

2. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik jou was zou ik voor de zekerheid langs de ha gaan.
    ik wil je niet ongerust maken maar ik heb zelf een paar onderzoeken gehad vanwegen de pijn en bloeding.
    bij mij waren ze bang voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap wand dan kan je namelijk gewoon ong worden en voeld het allemaal wat pijnlijker aan.
    heb je al getest?

3. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Dankje voor je antwoord Mandytjuh.
    Ja ik heb al getest, en omdat ik steeds negatief testte en mijn menstruatie wel uitbleef liet mijn huisarts mijn bloed testen op hcg.
    De hcg waarden waren volgens de huisarts "te laag om van een zwangerschap te kunnen spreken."
    Omdat ik me wel wat zorgen maak omdat ik steeds pijn bleef houden heb ik een afspraak bij de gynaecoloog gekregen. Nu moet ik alleen nog wachten tot ik daar 3 juni terecht kan.
    Het duurt me echt veel te lang en nu ben ik echt een beetje bang. Help!!

4. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kan ik me voorstellen het afwachten is altijd een ramp.
    maar zou proberen gewoon rustig te blijven misschien is er wel niks aan de hand.
    heb je ook tussendoorse bloedingen? en heb je alleen pijn bij gemeenschap of ook op andere momenten?

5. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb eigenlijk alleen nog wat bruinige afscheiding maar geen helder bloed meer. Dat was al na 1 dag weg.
    Ik heb al wel een tijdje een soort steken rechtsonder in mijn buik en die wordt dus heftiger tijdens de gemeenschap.
    Van die steek rechtsonder in m'n buik dacht ik eerst nog dat het een soort innestelingspijn was.

6. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft de dokter niets aangegeven wat het zou kunnen zijn?
    en hoelang geleden was de laatste test?
    als ik dit zo hoor komen er een paar mogelijkheden bij mij op en die wil je miss niet echt horen maar ik moet echt denken aan een buitebaarmoederlijke zwangerschap omdat ik ook soort gelijke klachten had maar het kan ook alsnog een innestelingsbloeding zijn.
    ik werd gelijk door verwezen naar de gyn maar konden nog niks zien daar een test gedaan negatief (ik had 2 lichte positieve testen) dus een raadsel maar de maand erop geen ongi weer getest en wel zwanger dus het kan!
    bij iedere vrouw weer anders alleen hoop ik dat dat dan indd geen bmzw is voor je.
    dan kan het ook nog een eileider ontsteking zijn maar dan heb je volgens mij regelmatig last en indd ook met gemeenschap.
    en het laatste wat ik echt niet hoop voor je is pap dat heb je in verschillende vormen en heb ik zelf ook gehad op een jonge leeftijd het leg eraan in wat voor stadium maar dat is meestal makkelijk te behandelen.
    klachten daarvan zijn steken en bloedverlies pijnlijk tijdens gemeenschap maar ook meestal bloedverlies na de gemeenschap.
    maar goed ik ben natuurlijk geen dokter en ik hoop dat het gewoon een goede zwangerschap is.

7. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Nee ze hebben me volledig in het duister gelaten, dus wat dat betreft moet ik het afwachten.
    Afgelopen woensdag heb ik de uitslag van de HCG bloedtest gekregen. Alleen vraag ik me nu achteraf wel af wat het betekend dat de HCG waarden te LAAG waren om van een zwangerschap te kunnen spreken?

Denk je dat ik nog eens zou moeten testen? En een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is toch ook een levensbedreigende situatie? Ik voel me verder niet heel ziek.
    Die steek is hinderlijk maar niet ondragelijk.

8. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hcg hormoon heb je alleen in je lichaam als je zwanger bent.
    dat word aangemaakt wanneer je bevrucht bent en stijgt om de 2 dagen.
    ik heb elke keer getest met de kv 2 voor 5 euro zou ik als ik jou was ook even proberen.
    ik snap niet dat jou ha je zo lang laat wachten ik moest per direct naar het ziekenhuis voor onderzoek omdat een bmzw indd heel gevaarlijk kan zijn.
    de ha deed zelf inwendig onderzoek bij mij en sorry voor deze uitleg maar ging heel diep van binnen voelen aan de linker en rechterkant om te kijken of dat pijnlijk aan voelde toen dat het geval was maakte hij zich zorgen en stuurde me door.
    hij heeft mij uitgelegt dat je dan gewoon kan menstrueren en je last heb van steken en positief kan testen.
    mijn steken voelde als een soort menstruatie pijn maar nogmaals ik bleek een maand later dus gewoon zwanger te zijn en die steken blijken daar ook bij te horen omdat je baarmoeder aan het groeien is.
    ik zou de ha trug bellen en of de gyn en daarbij zeggen dat je je toch wel zorgen maakt en liever eerder terecht wil.
    hoelang heb je deze klachten nu?

9. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel voor de uitleg en het meedenken.
    Ik zal morgen in de ochtend gelijk even contact opnemen met de gynaecoloog en vragen of ik al wat eerder mag komen.

De klachten zijn ontstaan zo rond de 22e april. Ik weet namelijk nog dat ik niet kon wachten tot de week daarop omdat dan mijn eerste NOD zou zijn, en ik dan kon gaan testen.

10. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dan wens ik je veel succes en sterkte gewoon op je punten staan bij de dokter!
    al is het alleen om een bmzw uit te sluiten.
    ik zal voor je duimen met de hoop op een goede zwangerschap

11. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga mijn best doen.
    Dankjewel voor alle hulp!

12. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    graag gedaan hou je me op de hoogte?
    ben wel benieuwt

13. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb BBZ gehad werd gewoon ongesteld en testten waren negatief tot 2 mnd later dat ik door bleef vloeien en hevige pijn links kreeg naast me navel en bij me lies (eierstokken)
    als je daarop drukte voelde ik het bij me onderrug links

arts nam me ook niet serieus en huisartsen post ook niet,
    urine test gedaan daar en kwam uit nierbekonsteking
    antibiotica gekregen sloeg niet aan en 2dgn erna weer gebeld moest paracetamol nemen werd gezegd zowel bij de HA als huisartsenpost totdat ik op me strepen ben gaan staan en zelfs bijna heb gedreigd daar dat ik hun verantwoordelijk stelde als er iets was,

lopen kon ik bijna niet, maar ik kon terrecht en die vrouw wist het gelijk door kleine onderzoekjes en ik kon gelijk naar ZH me HCG was te laag voor een zwangerschap van 3 mnd en in me baarmoeder zagen ze niks en het zat dus in me eileider ik was er op tijd bij maar bij sommige kunnen het snel gaan, en hebben eerder pijn en vloeien bv niet dus vind dat de HA er te weinig verstand van hebben en vind dat ze je gelijk moeten doorsturen want het komt te vaak voor en dat huisartsen er te lang mee wachtten

Zou ziekenhuis bellen en zeggen (soms gewoon erger maken) dat je vergaat van de pijn en dat pijnstillers niet werken ect.

gewoon op je strepen staan, jij bent de patient!!

het hoeft geen BBZ te zijn, uitsluiten doe ik het niet

14. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Heftig Smiley!
    Ik heb vanochtend gebeld naar de gynaecoloog en ze wilde me wel op 30 mei helpen ipv 3 juni. Ik zei dat ik dat nog steeds te lang vind duren. Maar helaas, als er spoed is moet de huisarts doorverwijzen om eerder te kunnen komen.
    Dus de huisarts gebeld, nee hoor het spreekuur zit al helemaal vol vandaag. Morgenochtend ben ik de eerste. pfff! Alleen als ik koorts krijg of de pijn echt ondragelijk wordt moet ik vandaag alsnog bellen.

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    blijven door(zeuren) had geen koorts tegen mij zeiden ze ook je heb geen koorts nou koorts hoef je niet hebben meid.

30 mei vind ik nog te lang, en spoednr van huisarts bellen eventueel en zeggen dat de pijn ondragelijk word met lopen en zitten

ze mogen je niet weigeren om door te sturen hoor,

16. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    #16 purringkitty, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
    Ik ga er ook echt op drukken morgen dat ik eerder wil dan 30 mei.
    Ik loop nu al te lang met de pijn en ik wil gewoon weten wat er is!

Ik lag vannacht ook weer te draaien en kon niet goed slapen. Het is geen ondragelijke pijn maar wel heel oncomfortabel.
    Ik heb een beetje het idee dat ze het door deze omschrijving niet geheel serieus nemen.

17. mandytjuh1987

17 apr 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou dan gewoon de dokterspost bellen.
    indd overdrijven met de pijn zeggen dat je gelijk wil langskomen omdat je de pijn niet meer aan kan.
    met een beetje geluk doen ze daar zelf dan nog een onderzoek.

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hey meid hoe is het nu met je!

sluit me aan bij mandy! indien huisartsenpost bellen

19. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie dames!
    Ik ben zojuist bij de huisarts geweest en ze vond het inderdaad wel belangrijk dat ik sneller zou worden geholpen. Ze heeft een afspraak bij de gyn. geregeld voor morgenochtend.
    Ook is er een algeheel bloedbeeld geprikt voor de zekerheid. en als ik me veel slechter ga voelen natuurlijk direct het spoednummer bellen.
    Ik voel me verder eigenlijk nog hetzelfde als eerder deze week; pijn vooral als ik stil zit, erg moe want ik slaap ook slecht.

Ik zal jullie nog op de hoogte brengen als ik meer nieuws heb.

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Wat goed, eindelijk en lekker snel dat je terrecht kan
    Laat je niet afschepen he morgen
    Pas weggaan als je weet wat het is.

Ben heel benieuwd wat eruit komt, Hoeft natuurlijk geen BBZ te zijn maar heb het zelf meegemaakt dus spreek uit ervaring en de pijn die ik had dus vandaar me opermerking

Kop op meid
    succes morgen

liefss

Deel Deze Pagina