Zoals (een aantal van) jullie misschien wel weten gaat zwanger raken hier niet vanzelf. Uiteindelijk is het met behulp van eiceldonatie gelukt. Na een babyperiode waarin ik mezelf flink ben tegengekomen vond ik het eigenlijk wel welletjes. Maar nu, bijna 4 mooie jaren verder, is het toch weer vreselijk gaan kriebelen! Toen we afgelopen zomer bericht uit Spanje kregen wat we met de overgebleven cryo's wilden doen schreeuwde iedere vezel in mijn lijf dat ik ze niet wilde weggeven,laten vernietigen of opgeven voor de wetenschap. Het zijn gewoon potentiële broertjes/zusjes van mijn dochter!! Vandaag hebben we koppen met spijkers geslagen en alles is geboekt: vliegtickets, huurauto en verblijf. We gaan in mei en ik vind het ontzettend spannend en wilde hier mijn ei eventjes kwijt. ( Figuurlijk dan he, want aan mijn eieren heeft geen hond iets. 😝 ) Zo spannend!!!!!
WoW spannend, wat een fijn vooruitzicht! Heb jij wel "gewoon" een cyclus? En was het bij je dochter gelijk raak? Heel veel succes alvast en dat het maar gauw mei mag zijn!
Hooooo! Wat gaaf, wat spannend, wat waahwaahwaaah! 😱😍 heel veel succes! Ik ga keihard meeduimen voor een lekkere plakker
Dankjewel! Ja gelukkig heb ik een eigen cyclus, al moet ik aan de pil zodat de terugplaatsting goed getimed kan worden. En ja, ik was meteen de 1e poging zwanger van mijn dochter, dat was echt een enorme verrassing na al die pogingen met eigen eicellen!nu hebben we nog 6 cryo's.
Wat super zeg, ik hoop dat het nu ook meteen raak is met de eerste poging. Het is jullie van harte gegund.
Wat spannend!! Gefeliciteerd met de doorgehakte knoop en alvast heel veel succes!! Zou mooi zijn nog een wonder erbij!!
Wat ontzettend gaaf en spannend! Heel veel succes, en hopelijk net als de eerste keer meteen zwanger!
Ik kan me je verhaal van 4 jaar geleden ook nog herinneren, dat je net zwanger was! Wat superleuk en spannend dat jullie er nu weer voor gaan. Het is jullie gegund dat het direct raak is. Heel veel succes en houd ons op de hoogte!
Spannend! Heel veel succes, sterkte, plezier... er komen bij het traject zoveel emoties kijken. Ik duim voor jullie.
Dankjewel!! Ja, ik hoop het ook dat het meteen raak is. We hebben maar 6 cryo's en daarna is het gewoon klaar. De donor is inmiddels te oud en mag niet meer doneren. En ik wil een 100% genetisch broertje/ zusje voor mijn dochter. Anders wordt het helemaal zo ingewikkeld allemaal...