Ons dochter is bijna 2 jaar en de laatste dagen/weken slaap ze heel veel. Is dat wel normaal?' s'nachts van 7 tot 7 uur en overdag soms van 12 tot 16-16.30 uur is dat niet te veel, maak me wel zorgen, ze heeft eerst niet zo veel geslapen.
Persoonlijk zou ik haar dan s middags niet zo lang laten slapen. Als Justin na 3 uur nog niet wakker is, maak ik hem wakker. Misschien heeft ze wel iets opgepikt en voelt ze zich niet helemaal tof.
Ze is van het weekend wel ziek geweest, maar nu slaapt ze al een tijdje zo lang... ja en wakker maken doe ik haar liever niet, want dan is ze echt niet om te genieten.
Ons meissie gaat ook steeds langer slapen. OVerdag is erg wisselend. Kan n half uur zijn maar ook 2 uur. Maar de nacht...rond de klok van 7 gaat ze naar bed, en meestal wordt ze pas om n uur of 10 s'ochtends wakker. Terwijl ze nooit een goede slaper is geweest. Ik maak mij er niet druk om. Ze is levendig genoeg en ik geniet er nog maar ff van dat ik uit kan slapen. Dat gaat over een paar weken niet meer.