hallo als ik en me man sex hebben dan zegt die dat het nu van binnen anders aan voelt dan normaal kan dat een teken van zwangerschap zijn of nie groetjes angelique
luister ik vraag alleen dingen en als je het onzin vind wat ik vraag waarom reageer je dan eigenlijk ik vraag het aan mensen die er ook last van hebben en ik voel het nier me man zei dat het anders aanvoelt van binnen
het lijkt mij eigenlijk onlogisch, je bent nog niet zwanger althans nog niet dat je weet? en als je net zwanger bent dan is het kindje zo klein dat het toch onmogelijk is om het kind te voelen tijdens de seks? en dan lijkt het me ook dat de seks niet anders aanvoelt? misschien willen jullie wel te graag?
haha ja duhhh maar ik bedoel zo graag dat ze allemaal dingen ineens heeft (omdat ze zoveel topics etc opent) maar goed het zou kunnen hoor veel succes... en ik hoop voor je dat je snel zwanger bent
wat zijn jullie onvriendelijk zeg? Ik zie vaak genoeg dat heel veel vrouwen in heel veel topics reageren met kwaaltjes en/of een eigen topic openen. Dat is toch haar goed recht? Als het je niet boeit, reageer dan niet. Als je graag zwanger wil worden dan kun je er soms erg intensief mee bezig zijn. Iedereen gaat daar anders mee om. Verder kan het wel degelijk anders aanvoelen in het prille begin. De stand van je baarmoeder(mond) verandert namelijk. Maar het kan ook aan iets anders liggen.
Hoezo dit forum .... Ging toch over auto's? Ja idd wel flauw bezig..... *zet haar flauwe modus weer uit* @ angeliquexxx Wij kunnen je helaas niet vertellen of je zwanger bent of niet! Je moet toch echt even 9 dagen wachten! Mischien een tip: Je kan ook de zoekoptie hier gebruiken als je iets wilt weten!
Ik vind ook dat iemand de kans moet krijgen zijn vragen te stellen zonder aangevallen te worden. Soms heb je gewoon geruststelling nodig van anderen en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dus waarom zo bot reageren?
Bot? :-s Ik heb gewoon een antwoord gegeven hoor..... Tuurlijk mag iedereen hier z'n vraag stellen, daar is het forum ook voor! Maar wat de meeste hier willen zeggen is, waarom elke dag een topic openen met min of meer dezelfde vraag (maar steeds in een andere context) ? Niemand kan haar (helaas) vertellen of ze zwanger is of niet!
eleni, mijn berichtje is in het algemen gericht en niet specifiek op jou. Maar ik vind een paar reacties idd bot. Stel ik ben het met je eens, dan zou ik niet eens meer haar topics openen of reageren. Begrijp je? We zijn allemaal gevoelig en helemaal wat dit onderwerp betreft en als iemand op mij zo zou reageren zou ik me serieus 2 keer bedenken of ik nog wel mijn vragen zou willen stellen of uberhaupt hier komen. Gewoon omdat het al een heel gevoelig onderwerp is.
Meiden meiden meiden toch.... Meis, ik kan je niet helpen, miss even op internet zoeken? Zelf heeft mijn man bijde keren niets anders gevoelt, hij was alleen bang dat hij tegen het kindje zou komen Succes met zwanger worden! Liefs, Bianca
ik snap het ook niet maar ja lees het niet eens meer en het maak me niet uit wanneer ik zwanger raak heb al een dochtertje 2 jaar dus heb er geen haast mee er zijn hier zat mensen die er wel heel erg mee bezig zijn vraag alleen maar me ding het gebeurd vanzelf wel ik ga niet zo als de rest hier elke dag klussen groetjes
Angeliqeu, elke dag klussen is ook niks mis mee en ben blij voor je dat je al een kindje hebt. Anderen (zoals ik) hebben nog helemaal geen kindjes dus dan is het extra spannend en zit je er meer mee dus dat maakt ook niets uit.. Antwoord op je vraag heb ik trouwens niet..