helaas test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja... vanmorgen getest en helaas negatief. Maar tot nu toe zijn er nog een tekenen dat de :evil: er aan zitten te komen dusssss......... Mocht het wel zo zijn dan op naar de volgende ronde! Zal mijn mannetje leuk vinden ;)

Groetjes Cynthia

2. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi cyntje78,

Ken het. Vanmorgen ook getest (CB digitaal), niet zwanger.
    Maar ook geen teken van :evil:
    Nou ja, afwachten maar. Ben ik ook zo goed in...

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou Col82... dan wachten we het samen maar af, toch?

Het is toch wat al die mamma-willen-zijn-hormoontjes :(

Groetjes Cynthia

4. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    succes met wachten ;)

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Succes meiden! Ik hoop dat jullie heel snel een positieve test in handen krijgen! :)

6. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Nou inderdaad, wat hormonen al niet kunnen doen.
    Dan lees ik weer ergens op het forum dat sommige vrouwen later positief testen, door later aanmaken van hcg.
    En dan ga ik denken, zou het dan toch?
    Haha, ach ja, we kunnen niet veel meer doen dan wachten.
    Succes!
    Groetjes Nicole.

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hoihoi, ook ik heb vanmorgen getest en negatief, dus denk dak dus ongesteld ga worden (heb nog geen tekenen, helemaal niet) maar had gister ineens een enorme steken in me buik echt niet normaal, kon ff niets meer, zou het nog kunnen dan dat hij nu nog positief word?

Dus ook ik zit in t zelfde schuitje...

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Booboo22.... ik had eergisteren een enorme steek rechts (eierstok?) Jeetje... die deed toch wel ff pijn hoor.

Nou, we wachten gewoon met z'n allen ;) Laten weten als er alsnog positief/negatief getest wordt he?

Groetjes Cynthia

9. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Gisteren getest. Twee dagen voor de NOD. Helaas negatief. Was gister jarig dus dacht het zou wel een heel mooi cadeau zijn als we zwanger zouden zijn, maar nee helaas. Wel al een hele week buikpijn, maar nog geen teken van :evil: , dus ja afwachten maar.

Succes er allemaal mee.

We keep going!

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoe frustrerend is het als je negatief test! Weet er helaas ook alles van.....Nu inmiddels 11 dagen overtijd, en geen tekenen van aankomende ongesteldheid....Zit inmiddels op dag 50, grrrrrr....

11. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik kan ook vanaf morgen testen maar durf niet, ben zo bang voor een negatieve test net als in de vorige ronde pfffff.
    Ik ga denk ik volhouden tot zaterdag, als het me lukt :oops:
    Wel veel symptomen al maar ja, een positieve test zegt mij meer, dat is zekerheid want je lichaam kan je goed voor de gek houden, zo had ik ook alle zwangerschapskwaaltjes mijn vorige ronde maar dat bleek door een cyste te komen, ruim bijna 4 weken over tijd en nog geen negatieve test toen, en ik heb er die ronde een heleboel versleten.
    Gelukkig hoop ik dat het nu beter gaat want die cyste is wel weg.....

Duimen maar meiden voor ons allemaal ;)

12. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    @Loveable123
    Gefeliciteerd! Toch eerder getest? Wat goed zeg.
    Hoop dat wij allemaal zulk goed nieuws hier neer kunnen zetten.

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    zo verschillend met de testen, me zusje teste pas positief nadat ze al 3 weken overtijd was.. kun je dus niet altijd alles van op aan,
    Succes en hoop dat jullie snel positief mogen testen!

14. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Ik was ook 3 dagen overtijd vandaag maar toch zijn de duivels langsgekomen heb ook helemaal geen test gedaan!

Ik haat het... :rolleyes: Maar volgende ronde beter als ik mijn pendels mag geloven!

succes allemaal!

liefs

15. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: sorrie maar was zo verschrikkelijk moe en mijn (.)(.) deden zo'n pijn dat ik er gewoon maar een tesjte aan gewaagd heb en gelukkig positief, weliswaar nog aan de lichte kant maar wel een duidelijke 2de streepje, ga voor de zekerheid nog een paar dagen doortesten hoor want kan het nog niet echt bevatten en heb nog een paar testen over dus.... ;)
    Meiden ik duim ook mee voor jullie !

16. Sofie89

Sofie89 Lid

15 okt 2008
    37
    0
    0
    Muizen(Mechelen)
    Ken het probleem 11 dagen overtijd! Ik heb een test gedaan toen ik 7 dagen overtijd was en die was negatief. Ik heb nog altijd geen enkel gevoel van :evil: . Alleen zulke pijnlijke borsten dat soms mijn bh zelfs ongemakkelijk zit! Enja, rugpijn en ook wel moe en veel witverlies. Ik ga naar de gyné op maandag.

17. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    herkenbare verhalen allemaal zeg.. ben ook al een poosje overtijd, ben al 4 dagen aan het testen, maar negatief... :( tot nu toe.. k heb ook hele pijnlijke borsten en al 2 weken ongi-buikpijn... vanmorgen had ik heeeeel licht bloedverlies tussen afscheiding (bleh vies praatje) maar verder niks...
    K ben heel hard aan het hopen... Maar dat is misschien ook niet slim he... :oops:
    Maar je leest zoveel verhalen over testen die niet kloppen en hcg wat pas later waarneembaar is... :(:

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier nog iemand die met smart wacht op: of een positieve test (maar die kans is zeer klein) of een ongesteldheid.......Nu 12 dagen overtijd en geen tekens van aankomende ongesteldheid.....Wordt er helemaal gefrustreerd van.....Het schiet echt niet op! Zit nu al op dag 50 van mijn cyclus terwijl mijn vorige cyclus 38 dagen was.....Grrrrr, dat vrouwenlichaam toch ook.....Ben extra gefrustreerd omdat een kennis van me mij vertelde dat ze zwanger is, totaal ongepland en ook gebeurd na 1x onveilige seks......waarom zij wel en ik nie? Grrrr......(moest ik ff kwijt)

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi hier nog eentje in t wachtbankje al bijna 3 weken overtijd, maandag echo kijken of ik zwanger ben.. zucht,, zie t wachten ff niet meer zitten :rolleyes:
    Duurt zo langgggg nog steeds nega testen, tig symptomen enz

20. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Dat is helemaal vervelend, 3 weken.
    Succes vandaag met de echo. Hoop dat er iets positiefs uitkomt.
    Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina