Nou ik vraag me wel eens af wat hem mankeert hoor. Hij is wel eens mee geweest voor de uitslag van mijn psychische testen. En die onderzoekster zegt waar ik bij staat tegen de andere mijn psychische verpleegkundigen! Wat mankeert HEM. Ik zeg als ik het wist zou ik het je vertellen. Ze vonden zijn actie en reactie tijdens dat gesprek ook vrij raar.
Het staat al hier haha. Geen geheimen heb ik Laat denk dit topic van de week wel sluiten en verwijderen ga wel heel erg prive Maar is wel eens lekker een uitlaat klep.
Mmm, even snel gelezen. Een lat die er 5x per week is, vind ik geen lat. Ik zou duidelijke afspraken maken: Relatie Vriendschap Enkel vader voor de kinderen Voor de kinderen is duidelijkheid wel fijn. Enne; je bent echt niet gek hoor dat je je zoon niet alleen laat fietsen! Ik ben van jouw generatie en ik fietste toen ik 7 was alleen door donker park naar de bieb! kan in deze tijd niet meer!!! Morgen meer, moet echt slapen nu!
Slaap lekker. Dat is wel het fijne aan zwp je kan soms je verhaal gewoon eens kwijt. Nu help ik vandaag niet alleen me zelf maar misschien ook een andere moeder die ook in z.n rare situatie zit. En die ook gaat denken van he. Of van pff ben niet de enigste op de wereld die een rare relatie er heeft.
Mijn vader heeft hem vanmorgen gesproken( zijn collega.s) en via hem hebben we het een beetje uit gepraat. Er komen meer grenzen en ik geef meer mijn grenzen aan aan hem. Als het goed is komt hij vanmiddag langs voor de kinderen. De afspraak is nu dinsdag. donderdags en zondags dat hij langs komt. Ik hou wel meer het heft in handen en dergelijke. Gelukkig maar. Dit heeft me wel weer doen beseffen dat ik meer op mijn strepen moet staan voor mijn eigen geluk. Een relatie zo als de onze is niet erg maar het moet wel leuk blijven voor beide kanten. En zo is het opvang probleem voor hem ook geregeld en zien de kinderen hun vader regelmatig. Heb het er ook over gehad tussen vader en zoon. Dat het echt zo niet leuk is. Huiswerk en dergelijke blijft mijn pakkie aan en dat regel ik met mijn zoon laat hem maar wat meer mannen dingen met hem gaan doen. Om verdere problemen te voorkomen had ik al gisteren via het boordje gevraagd dit topic vandaag te sluiten. In elk geval bedankt dat ik mijn ei kwijt kon. Dit heeft me goed gedaan om de dingen ook helderde te blijven zien. Veranderen kan je een aard van het beestje niet wel de omgang naar elkaar toe en de grenzen die je nodig hebt om het met ellkaar gezellig te hebben zonder dat je moet ontploffen uit eindelijk. Thanks all.
Ik hoop dat hij het serieus meent en niet binnen notime weer in zijn oude gedrag vervalt. Vrees dat hij niet gaat veranderen, blijf voor jezelf opkomen meid!
Heb het geluk dat hij en mijn vader collega.s zijn. Mijn vader pakt hem dan op zijn manier aan. Mijn mindere kanten zijn mindere kanten. Niet echt bemoeien maar hij ziet gelukkig mijn vader als een wijze man. En mijn pa heeft hem vanmorgen flink uit gehoord over bepaalde dingen. Hij doet dat niet alleen in mijn belang maar ook in het belang van mijn kinderen hij blijft toch hun opa. Ook al lig ik niet altijd op een lijn met mijn vader. Als ik maar op mijn strepen blijft staan zonder verdere poes pas en hem niet over mijn grenzen heen laat gaan. Dan moet het haal baar zijn. Laten we het hopen.