Dag dames, Ik ben opzoek naar een site waar ik foto's kan afdrukken van 6x5 bij 6x5. Kan dit nergens terug vinden. Iemand een idee of een andere oplossing? Het is voor een fotolijst dus neem aan dat het formaat wel moet bestaan??? Dank je
Ik maak dat zelf altijd. Dan plaats ik de foto van 6 bij 5 in een document van 10 bij 15 cm. Dan stuur ik het naar de hema en snij ik de foto uit de grotere foto. Maar waarom print je het trouwens niet gewoon op mooi fotopapier?
Nou heb geen inkt meer en printpapier en heb maar 4 foto's nodig. Hmmmm ik denk maar gewoon foto's laten afdrukken en hopelijk kan ik op goed formaat uitknippen. Wel raar hoor dat je die formaten niet gewoon kunt bestellen maar er wel fotolijsten zijn in die formaat
Toevallig ben ik net aan het stoeien met fotoformaten. Dames die zelf afdrukken ; hoe doe je dat? Hoe stel je de maten in?? Ik wil kleine foto's van 7 bij 10 cm. En dan meerdere op 1 A4 Pagina en dat ik ze dan zelf kan uitsnijden. Maar hoe stel je dat in? Moet je dat al bij je opgeslagen foto doen? Of moet je de printer anders instellen?
Ik doe dat met het programma photoshop en indesign. Geen idee hoe het moet als je die programma's niet hebt... Sorry