Positieve ovutest voor nod of later een eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aylin16, Feb 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb volgens ff mijn eisprong op dag 21 gehad. Op dag 19 had ik knal positieve testen. Omdat ik er zelf niet helemaal in geloofde en eer gister een temp dip had ben ik voor de zekerheid door blijven testen met ovulatie testen. Nu heb ik tot mijn verbazing een positieve ovulatie test?

Moet mijn eisprong dan nog komen? Mijn temp kaartje en testen staan in mijn album. Sorry maar ben een beetje onzeker. Vorige ronde door twijfel over wel of niet een positieve ovulatie test heb ik mijn eisprong veel later in mijn cylcus gehad, en toen dus ook gemist.

Alvast bedankt dames!

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ik zou een zw. test doen als ik jou was! Je temp.kaartje is zo mooi lijkt me echt dat je je ei al hebt gehad...
    Ovu.testen kunnen posi worden als je zwanger bent dus testen! :) :)

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Vorige cyclus heb ik mijn eisprong later gehad dan ik dacht. Dus vandaar mijn onzekerheid. Maar kan je überhaupt wel 4 dagen voor je nod positief testen met een zw test? Lijkt mij zo vroeg?

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Proberen kan geen kwaad ;) Succes meid.

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Die dip op dag 29 kan best een innestellingsdip zijn! :D
    Als je nu al zo'n mooie positieve ovutest hebt, zou ik haast denken dat je zwanger bent. Maar dat kun je alleen testen met een zwangerschapstest natuurlijk... :D

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meiden bedankt voor de reacties...Is 4 dagen voor nod niet erg vroeg om te testen? Je kan toch beter na nod testen of heb ik het mis?

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Je kunt inderdaad het beste wachten tot na NOD. Hoewel dat voor sommige dames moeilijk is op te brengen... :)
    Ik hoop dat je zwanger bent, meid!

Ik heb trouwens op 21 januari m'n ei gehad en net een ovutestje gedaan. Het streepje is erg licht en dus niet positief.... Dus dat jouw ovutest positief is, is op z'n minst hoopvol! :D

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0

Ik zie hier op het forum wel eens bijna positieve ovulatie testen wat een zwangerschap bleek te zijn alleen waren die een stuk lichter. Dus ik vraag me af of mijn ovulatietesten dan wel een zwangerschap aanduiden..mocht het zo zijn.

9. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik zou een zwangerschapstest proberen, 4 dagen voor je nod is vroeg maar als je ovutest zo knal is kan een zwangerschapstest ook wel positief zijn.
    Zeker als je één van het kruidvat zou doen.

Als je hier wat zoekt op de site vind je genoeg info over positieve ovutesten bij zwangerschap.
    Een laat ei bij zo'n temp.kaartje lijkt me niet waarschijnlijk.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Berbel en alle andere lieve meiden bedankt voor de bevestiging van mijn eisprong. Door vorige ronde ben ik zo onzeker geworden of mijn ei echt dag 21 is geweest. Maar na al jullie reacties geloof ik het wel.

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Heb je zwangerschapstesten in huis?
    Anders zou ik er gewoon eentje tegen aan gooien. Ik denk dat je grote kans hebt dat ie (licht) positief is!

Kijk, een ovutest is natuurlijk geen zwangerschapstest. Maar het geeft inderdaad wel eens positief aan bij een zwangerschap. Toen ik de laatste keer zwanger was, had ik ook een positieve ovulatietest. (zie album)

Ik zou gewoon testen vandaag..... :D

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Marije thanks meid ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Met ochtendurine is toch het beste?? Ik zag jou positieve ovulatietest in je album. Was dit voor je nod?

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ochtendurine is inderdaad het beste. Of je moet nu 2 uur niks drinken en niet plassen. Als je urine maar geconcentreerd is.... :D

Mijn positieve ovulatietest was pas 2 dagen na NOD. Ik test sowieso altijd laat positief. Maar misschien heeft dat ook te maken met het feit dat mijn beide zwangerschappen mis zijn gegaan....
    Heel veel succes meid. Ik hou dit topic in de gaten! :D

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0

Meid zodra ik heb getest laat ik het hier als eerste weten...Voel verder alleen weinig ben alleen moe...dus dat vind ik ook vreemd. Al moet ik zeggen dat ik vorige maand van alles voelde en niet zwanger was. Ik ben eind oktober 2008 gecuretteerd en na de curettage is mijn cyclus en de dingen die ik voel sowieso anders dan voorheen. Vandaar mijn onzekerheid.

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Echt heel herkenbaar! Na mijn curettage heb ik elke maand weer nieuwe dingen gevoeld. Ook meer steekjes in m'n buik. En elke maand was er wel weer een nieuw ding bij waardoor ik dacht misschien zwanger te zijn...

Maar 1 ding is zeker: je hebt je ei al gehad. Ik heb goede hoop voor je!

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Thanks meid durf er eigenlijk niet in te geloven. Heb 2 curettages in 2 maanden gehad omdat mijn eerste curettage niet goed was gegaan. Dat ik nu misschien weer zwanger ben klinkt als een droom die ik nog niet kan geloven.

17. Niet meer actief

We duimen meid ,ik volg je telkens op :)

We willen u gewoon ZWANGER zien :D ;) :)

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hoi dames,

Vanmorgen mijn temp opgenomen en die was weer iets gezakt. Dus ik onzeker als ik ben nog 2 ovulatie testen doen. Resultaat knal positieve testen. Dus kon het niet laten en heb 2 zwangerschapstesten gedaan. En het resultaat zwanger...Durf nog niet echt blij te zijn want ik zit nu 3 dagen voor mijn nod. Zie mijn album voor de foto.

19. Niet meer actief

PROFICIATTTTTTTTTTT :D :D :D :)

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    duidelijk positief.....gefeliciteerd!

Share This Page