Hallo allemaal, Ik lees al tijd je met jullie mee erg fijn om al die herkenbare situaties te lezen dat stelt je echt beetje gerust! Ik ben 25 jaar en ben in december getrouwd vanaf die datum proberen we zwanger te raken. Ik heb een eigen onderneming waarbij ik uit een hele zware periode kom. Dit heeft voor de nodige angstaanvallen gezorgd waardoor ik 2 maanden oefenen niet kan meetellen...dus deze maand ronde 5. Uiteraard zijn dat er 5 teveel voor mijn gevoel zoals iedereen die er iets langer over doet waarschijnlijk herkent! Soms ben ik onwijs bang of ik het uberhaupt wel kan???? Herkent iemand dit? Liefs Nina
Lieve Nina Die angst is normaal als het wat langer duurt. Ik ben zelf in ronde 11 en dan ga je je helaas ook vanalles afvragen... doe ik het wel? Succes en zet nog even door!
jou reactie is heel normaal zoals Natasja al zei ga je je van alles afvragen dit is heel normaal echter is die onzekerheid niet leuk ikzelf heb 5 jaar moeten wachten voor ik mijn eerst geborene in mijn armen mocht sluiten en vroeg me ook regelmatig af of er niets fouts was met mij of mijn partner blijf in jezelf geloven is het enige wat ik nu kan zeggen welkom en veel plezier op het forum en sucses met zwanger raken