Ik ben even het noorden kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door akkefieke, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. akkefieke

akkefieke Lid

5 nov 2008
    5
    0
    0
    Hey dames,

Kunnen jullie me hiermee helpen?

18 oktober was de eerste dag van mijn maandstonden. Ik ben nu al bijna een week misselijk. Ik heb met momenten plots hoofdpijn, mijn ogen zijn droog, ik heb honger maar niets is goed genoeg, ik ben 's morgens fit maar rond de middag word ik moe en 's avonds kan ik niet in slaap geraken. Mijn vriend wordt gek van mijn steeds wisselende humeur.

Net voor mijn maandstonden werd mijn spiraal verwijderd. die heeft er een jaar ingezeten.

Ik denk dus dat ik misschien zwanger ben maar vandaag deed ik een test. Ben nogal ongeduldig... en die zegt negatief. Best een teleurstelling.

Mijn NOD is normaal 15/11.

Wat denken jullie?

X

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat is wel erg vroeg. Als je zwanger bent, is het volgens mij nog niet eens ingenesteld. Je kan van je ovulatie ook wel klachten hebben, dus wie weet heb je daar last van?

3. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Ik denk ook dat je door de opstartende hormonen wellicht wat verschijnselen hebt. Je hebt tijden lang interventie gehad door de spiraal... Nog even afwachten en voor de zekerheid lekker aan de klus!

4. akkefieke

akkefieke Lid

5 nov 2008
    5
    0
    0
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Die verdomde hormonen kunnen er iets van.

Nog een klein vraagje:
    Ik heb nu ook kleine witte bollekes op mijn tepels.
    Zegt dat jullie iets?

In ieder geval laat ik zeker nog iets weten.

x

5. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Je bedoelt blaasjes van montgommery? (even googlen)... dat zou wel kunnen duiden op een zwagerschap. Met welke test heb je getest, als ik vragen mag?

6. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
  7. akkefieke

akkefieke Lid

5 nov 2008
    5
    0
    0
    Ik heb een test gehaald bij een apotheek in de buurt. Die heet Life test.

En dan heb ik er eentje gehaald bij het kruidvat. Die heb k gebruikt.
    Dat is met een pipet en dan moet je 4 druppels laten vallen op de daarvoor voorziene plaats.

Daar kwam dus 'negatief' uit.

Gisteravond kreeg ik steken in mijn onderbuik. Ook deze ochtend voelde ik het nog een beetje. Maar dan ging het weg en ondertussen voel ik me nog steeds met momenten misselijk. Mijn buik gromt. en vandaag voelde ik me heel flauw. Beetje draaierig lijkt het wel.

Die klieren van Montgomery... misschien zijn ze dat wel. Waarom staan die daar dan plots?

Deel Deze Pagina