goede avond mijn vraag zegt het al ik heb mijn test open gemaakt want ik twijfelde of ik wel een 2de streepje zag maar nu ik de test opengemaakt zag , zag ik wel een heel licht roze 2de streepje, ben je dan wel of niet zwanger? de test is van mat care.... ik heb ook mijn tempratuur lijstje in me album geplaatst want daar wor dik ook nie echt wijs uit....
Dank klinkt alvast positief! Ik zou over 2 à 3 dagen nog eens testen! Dan zou de test al duidelijker moeten zijn! Succes!
nou ik begin al weer een beetje positiefe hoop te krijgen, ik ga zeker over 2 dagen weer testen heb nu ook wel erg veel buik en rug pijn ( geen menstruati gevoel) meer bandenpijn gevoel...maar me tempratuur kaartje kan ik niet echt wij uit worden waneer ik me ei heb gehad... ik wacht met spanning af
ik heb ook de test opengemaakt en zag ook een licht roze streepje staan, toen heb ik er nog 1 gekocht en weer hetzelfde verhaal. ik begon dus te geloven dat ik best eens zwanger zou kunnen zijn. Nu ben ik vandaag helaas ongesteld geworden. hoe is het bij jou? weet je al wat meer? groetjes van marian
Zag je die streep ook toen je de test nog niet had opengemaakt? Zo ja, dan ben je denk ik zwanger. Zo nee, dan zou ik opnieuw testen.
Ik heb al eerder gelezen dat meiden de test hadden opengemaakt... maar of je dat streepje kunt vertrouwen? ik zou er niet op rekenen, anders zou het streepje wel in het venster te zien zijn lijkt mij... Ik zou over een paar dagen nogmaals testen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, ik duim voor je ! xxx
nee je zag geen streep toen de test nog dicht zat. Later wel een iets dun streepje, vandaar dat ik de test heb open gemaakt. maar volgensmij is dit gewoon gedroogde urine, want hoe ouder hij is hoe donkerder de streep wordt. veel succes allemaal! groetjes van Marian
Haha echt herkenbaar, ik maakte ze ook open en tegen het licht aan houden. Wat me wel opviel is dat ik 3 dagen te vroeg al teste met dan wel met clear blue, en dat ze dan wel positief waren.
ik begin toch beetje hoop te krijgen ik had de test vanavond (nog x gedaan) ik heb hem dus opengemaakt voordat ik er urine in deed en zag gene voorgedrukte streep hoor toen ik er urine op deed verscheen er dus na 1o minuten een 2de heele lichte roze streep en na ongeveer 2 a 3 uur was dat roze weg en wat het een witte streep dus over paar dagen nog maar x testen zucht
wil niet lullig overkomen hoor maar die testen zijn er niet om te slopen haha Zu gewoon ff 2 dagen wachten en dan weer testen
hahahah ja ik weet het marjolein nou ik ben zo'n miep ik heb echt geen geduld dus nu nog maar weer een gedaan(had ze gelukkig goedkoop ingekocht) en heb hem dit keer niet gesloopt en ik zie echt een heeeeeeeeeeeel licht roze 2de streepje moet echt goed kijken het lijkt bijna wit maar zit toch heel licht roze in ik test over 2 dagen nog maar een keer net zolang tot die echt vet positief is! nu maar hopen op een goed resultaat... ik hou jullie op de hoogte!
Op basis van je temp zou ik zeggen dat je nog niet eens een eisprong hebt gehad. Zo'n vaag roze lijntje bij het open maken van de test herken ik echter wel....
Hoi allemaal, De eerste keer dat ik testte was 1 dag na mijn NOD, hartstikke negatief! Een dag erna nog eens, een heeeeeel licht streepje. Een dag daarna werd de streep steeds duidelijk en ik ben nu 6 weken zwanger! Uiteindelijk heb ik als laatste getest met de digitale van CB, die zegt gewoon duidelijk of je zwanger bent of niet. Hoef je ook niet zo te spoken met die streepjes! SUCCES, ik hoop voor je dat het raak is!
hoi me2 ik had vanavond dus gewoon een test gedaan en gewoon dicht gelaten (zoals het hoort) en toen zag ik na 10 minuten toch wel een 2de licht gekleurde lijntje hoor dus ga er wel vanuit die echt positief is... morgen bel ik gelijk ff de gynacoloog dit ivbm met een bacterie waar ik drager van ben
ik wil je niet ontmoedigen, maar je weet dat een test niet meer geldig is na een aantal minuten (volgens mij 10) Ik duim voor je dat het wel raak is
Hoi, Je houdt ons hopelijk niet te lang in spanning want ik begin toch wel nieuwsgierig te worden. Zeker omdat het tweede streepje er elke keer is. Hopelijk hebben de testen je niet om de tuin geleidt en ben je inderdaad in blijde verwachting. Ik hoop het voor je maar tja, testen die gesloopt zijn, zijn volgens mij risci. In ieder geval veel succes en ik ben benieuwd. Krissa
Boh, maar die casettes van Matcare heb ik ook steeds opengemaakt om de strip zelf beter te kunnen bekijken (zonder schaduwen), ik heb wel eens een schaduwlijntje/indrogingslijntje gehad maar dat was grijzig en zeker niet gekleurd/roos. Ik denk dus dat het wel geen kwaad kan en ik hoop dat je idd in blijde verwachting bent!
vanochtend nog eens getest met ochtend urine en zonder de test te slopen en het is toch een 2de heele lichte lijn hoor rozig ik heb ook weer getempt en me temp was vergeleken met gisteren weer gestegen! zie mijn album dus toch erg positief allemaal ik bel vandaag ook gelijk gyn om afspraak te maken dit omdat ik 2 spoedkeizersnedes heb gehad en drager ben van bacterie
vanochtend nog eens getest met ochtend urine en zonder de test te slopen en het is toch een 2de heele lichte lijn hoor rozig ik heb ook weer getempt en me temp was vergeleken met gisteren weer gestegen! zie mijn album dus toch erg positief allemaal ik bel vandaag ook gelijk gyn om afspraak te maken dit omdat ik 2 spoedkeizersnedes heb gehad en drager ben van bacterie