Dag allemaal. Van de week heb ik positief getest en het ziekenhuis gebeld. Ik heb namelijk Clomid gebruikt en loop dus bij de gyn. Nu had ik 11 sept. al een telefonische afspraak staan en de assistente zei dat ik dit maar zo moest laten om dan met de arts verder te bespreken hoe en wat. Maar dan ben ik "al" 5,5 week en met mijn zoontje had ik met 6 weken al eerste echo ( wel ander ziekenhuis) Ik twijfel om weer te bellen en te vragen of ik of eerder een telefonisch consult kan of alvast een afspraak kan maken voor een echo. Er zal wel even wachttijd zijn en straks duurt het nog heel lang voor ik überhaupt een echo krijg... Wat vinden jullie? Wanneer hadden jullie de eerste echo
Bij mijn dochter had ik de eerste echo rond de 6 weken (liep ook in het ziekenhuis) Nu zal ik de echo ergens rond de 6-7 weken krijgen normaal gesproken, maar die moet nog ingepland worden dus waar die exact op uit komt weet ik natuurlijk niet.
Geen ziekenhuis traject gehad, maar bij onze dochter de eerste echo met 11+6 en deze zwangerschap met 8+6 de eerste gepland
De eerste echo had ik met 4 weken (medisch) er was alleen nog niets te zien, logisch natuurlijk. Dus uiteindelijk na twee spannende weken met 6 weken weer een echo.
Geen ziekenhuis, maar eerste echo had ik bij alledrie rond de 8 weken. Wat fijn dat de afspraak staat.
Ik had de eerste echo 'pas' met 10+1.. wat duurde dat wachten gigantisch lang zeg! Super dat de afspraak in ieder geval staat, dat wordt aftellen!
Beide keren met precies 8+4. De eerste keer dacht ik alleen al 9 weken te zijn, de tweede keer pas 8 weken.
Fijn dat de afspraak al staat. Waarom wilde je in eerste instantie eerder een echo? Snap dat je wilt checken of alles goed gaat daarbinnen maar voor de 6/7 weken zie je toch vrij weinig..
Nee dit is prina hoor maar ik had alleeneen telefonisch consult staan voor 11 sept, die stond al om te vragen hoe de clomid hax gewerjt, nog geen afspraak vooreen echo. Ze zei dat ik eerst maar de belafspraak moest afwachten. De dame die ik nu sprak zei dat ik met 7 weken ongeveer langs kon komen voor de eerste echo