Yes... na de miskraam van 1 februari blijk ik nu weer zwanger te zijn. Het voelt super onwerkelijk, maar zo gaaf! Voor ons is het al ons derde kindje, maar dat maakt het zeker niet minder speciaal!! Ben helemaal in de wolken!
Gefeliciteeeerd!!! Ik vind het zelf zooo spannend, gelijk na de miskraam weer zwanger.. Het zit nog wel vers in mn geheugen. Ik hoop dat je lekker gaat genieten!
Hier ook gefeliciteerd!!! Lijkt een beetje op mijn verhaal, ik werd ook direct na de mk zwanger. Geniet er maar lekker van.
Gefeliciteerd!! Ik was ook direct na mk weer zwanger.... Man wat vond ik t eng!!!!! Onzeker, oh wat een ellendige weken. Dus hoop voor je dat de tijd erg snel gaat!!!!
Hoihoi, Afgelopen kerst een mk gehad, toen heen onregelmatig. Dus mocht clomid gebruiken. Nu eigenlijk 10 dgn na verwachte eisprong een licht positief testje! Zo blij, maar ook zo op onze goede. De symptomen zijn ook zo anders als de vorige zwangerschappen.. Voor de zekerheid over paar dagen testen met ochtendurine. We wachten af......en dat duurd