Wij komen er maar niet uit! Wat is nou een mooie meisjesnaam? We houden van korte, stoere, nederlandse namen. Onze zoon heet Tijn. Dus iets wat daar bij past. Iemand suggesties?
Tijn en... Lisa Liz Isa Noa Saar Maud Jade Nora Jet Kim Lana Leah Eef Ella Lynn Tess Evi Mara Fenne Fenna Zara
@ Grappig Lotti zegt precies de namen die wij in gedachten hebben. Onze zoon heet Stijn en de naam voor een evt zusje is Roos. Grappig. Mijn suggestie : Roos Lynn Emma Liz
Ik vind Tijn een hele leuk naam en ben ook van de korte stoere namen. Onze 2 meiden heten: Leah en Ieke. Ise vind ik ook erg leuk.... Succes...
Ik vond zelf de naam Noor erg leuk, alleen mijn man vind het echt afschuwelijk. Fiene was ook nog een optie, maar dat is hier in het plat; fijn. Dus we zijn bang dat dit niet goed uitpakt. Mijn man kwam met zijn lijstje aanzetten en daar zaten alleen maar lange namen bij. Zijn favoriet is Florien. Wat vinden jullie daarvan?
Florien vind ik niet leuk. Noortje geen optie? Of Floor? Tijn en Puck vind ik leuk. Fiene ook trouwens.
Alle namen die wij leuk vinden komen hier ook voorbij. Fien(e) echt geweldig voor een meisje. Ik vind zelf Sam voor een meisje ook super, alleen manlief minder.