Bruinverlies 3 dagen na ms

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sharontjh, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Hallo iedereen 15 maart heb ik mijn menstruatie gehad week erna mijn mirena spiraal laten verwijderen vorige week voor de eerste keer nadat de mirena eruit is mijn maandstonden gekregen. Deze zijn gedaan van vrijdag, omdat we nog even willen wachten tot ik zeker weet hoelang mijn cyclus duurd hebben we besloten nog even met condoom te vrijen echter is dit ons zaterdag niet gelukt en zijn we dit vergeten ( niet dat het erg is want we willen een 2de kindje en het is meer dan welkom) nu sinds gisteren avond heb ik licht bruinverlies. Wat zou dit kunnen zijn?

2. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee,
    heb precies hetzelfde probleem en wordt er enorm onzeker van.
    t enigste verschil is dat ik geen spiraal had maar de pil slikte.. maar idd 3 dagen na mn eerste echte menstruatie heb ik ineens wat bruin verlies..

3. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

Hallo,
    Bij mij is het ondertussen gedaan heeft 2 dagen geduurd heb er nog steeds geen rede voor gevonden :)

4. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik heb na verwijderen spiraal ook gekwakkeld met rare menstruaties.. Begin nu beetje op de rit te komen. Ook wel eens tussentijd bruin verlies.
    Je lichaam moet gewoon ff wennen dat de spiraal eruit is... En dat kan nog wel ff duren....
    Succes

5. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

Hoelang duurde dit bij jou?

6. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik heb het idee dat ik nu redelijk zelfde cyclus als vorige heb... Dus dat het nu regelmatiger begint te wordern. Mijn ha zei dat het 6 mnd kan duren, bij mij is t nu 4 mnd

7. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

6 maand daar had ik niet op gerekend :) willen in juli al voor een 2de gaan :)

Deel Deze Pagina