toch geen miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cada1990, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cada1990

cada1990 Nieuw lid

17 jun 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren, 11:54cada1990Junior MemberGeregistreerd: 17 juni 2013Berichten: 1toch geen miskraam?Beste,Ik ben afgelopen zaterdag naar de verloskundige gegaan ivm bloedingen die ik op vakantie heb gehad. De verloskundige vertelde dat ze zag dat ik een miskraam zou gaan krijgen omdat waar de zwangerschaps ring normaal zit nu alleen wit te zien was. Er zou dus een holte moeten zijn en die was er niet. Nu ben ik gaan terug kijken in mijn agenda en zag ik dat ik een foute datum heb doorgegeven van mijn laatste menstruatie. Ik heb 29 april door gegeven terwijl dit 9 mei was. Nu heb ik op internet gekeken en kan het zijn dat het bloed dat ik had innestellings bloeding waren dit ook omdat het eigenlijk een week voor mijn menstruatie was. Het was niet heel veel bloed dat ik toen verloren heb. Ik weet nu niet wat te doen. Heeft de verloskundige tovh nog gelijk ook met het datum verschil? En ga ik een miskraam krijgen of kan het dat ze nog geen holte zag omdat ik nog niet zi ver brn als zei had door gekregen?Alvast bedankt!!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Cada1990,

je verhaal is een beetje onduidelijk opgeschreven, maar ik begrijp eruit dat je 1 echo hebt gehad die niet goed leek volgens de vk n.a.v. je laatste menstruatie. Dan zou je al meer moeten zien. Ook i.c.m. bloedverlies klonk haar het verhaal niet goed. Toch?
    Nu kan het inderdaad zijn dat je minder ver bent en het dus te vroeg is om er iets zinnigs over te zeggen. Je kunt in dat geval niet meer doen dan afwachten en over een week nog eens laten kijken.
    Maar het kan ook zijn dat de vk iets zag dat bij het beeld van een miskraam lijkt te horen en dan klopt haar verhaal en heeft de andere laatste menstruatiedag er geen invloed meer op. Bel haar anders even op, dan kun je gericht je vraag stellen.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina