Ik vroeg me af waar julie de het in je buik voelen als de kleine de hik heeft. ik denk dat onze beeb toch naar hoofdligging is gedraait zon 1.5 week terug ze lag in stuit en t is geen kleintje. Ik voel de hik helemaal onderin mn baarmoeder(beetje richting rugkant.) En julie? en hoe ligt julie beeb?
Ik voel de hik altijd onderin mijn buik, bij mijn schaambot zeg maar. Kleine ligt met koppie naar beneden maar was nog niet ingedaald de vorige controle.
Voel de hik meestal onderin. Maar dat was ook zo toen ze nog in stuit lag, dus bij mij zegt het niks. Af en toe voel ik het ook rond de navel.
ik voel het ook meestal wel 2 keer per dag (gulzige aap hihih) En altijd helemaal onderin. Die keer dat ik dus dahct dat ze gedraait was was het beweging zo pijnlijk in mn buik ze ging als een gek tekeer en zeer dat t deed. En toen heb ik ook geen getrap onderin meer gevoeld!!! volgende eek controle hoop zo dta ze goed ligt!!!
Hier ook onderin..meestal links of in het midden onderin..baby ligt met hoofdje naar beneden. weet niet of er dames zijn met een angelsound maar daarmee kan je checken hoe de baby ligt...stel je hoort het hartje onderin je buik dan ligt de baby waarschijnlijk met het hoofdje naar beneden...
Helemaal onderin, maar mijn hele buik beweegt erbij, dus met m'n handen kan ik het gerust helemaal bovenin voelen