Hey meiden, heeft er iemand ervaringen met een pretechobureau in de omgeving van Etten-Leur of Breda oid?? Wil graag binnenkort een afspraak maken maar heb geen idee wat een goede is...
Hoi Chantal, Ik woon in Breda en ben inmiddels 30wkn zwanger. Met 26wkn hebben we een pretecho laten maken bij verloskundigepraktijk de Ooievaar in Breda. Ben er errug tevreden over! We hebben er bijna een uur gezeten. De dame die het deed omschreef duidelijk wat je zag en ons kindje lag er goed voor dus hebben we een cdrom met 73 supermooie fotos! Ook hebben we nog een dvd meegekregen waarop alles is vastgelegd, dus we kunnen nog steeds nagenieten. De kosten waren 110 euro. Groetjes, Anne
Wij zijn toen ik zwanger was van Eva bij Babylook in Roosendaal geweest: > ECHOGRAFIEBUREAU BABYLOOK < Voor mij extra leuk omdat degenen van wie het echobureau is (een moeder en dochter) ook in het ziekenhuis werken en ik dochter vaak heb gezien tijdens de behandelingen en bij moeder de 2e echo (termijnecho) van Eva heb gehad. Echt superaardige vrouwen! En ook heel goed, ik vond het echt super, ze legde alles heel goed uit! (ik had de moeder tijdens de 3 pretecho's die we hebben laten maken). Nu gaan we alleen rond de 28 weken een pretecho laten maken.
Ik ben ook bij de Ooievaar geweest en Marion doet het heel goed. Ze is heel rustig en legt alles goed uit. Dat was ook mijn praktijk en Marion heeft me geholpen bij de bevalling, het begin dan. De Ooievaar is een aanrader. Ook eens bij Babylook in Roosendaal geweest, de laatste keer kreeg ik wel 100x te horen dat de placenta voor lag en geen goede beelden daardoor kreeg. Maar daar ook zeer geduldig. Succes met het kiezen.