Verstopping(NOT!!)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjaantje85, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou zoals het onderwerp al zegt de meeste dames zitten flink verstopt tijdens de zwangerschap en ik loop echt letterlijk en figuurlijk leeg en dit al vanaf een week of 14:)
    Ik heb mijn etensstijl al aangepast en probeer zo gezond mogelijk te eten maar ook dat helpt niet!!
    Ik vindt het zo genant vooral omdat als ik moet ik ook echt gaan moet!!Dus waar ik ook ben:$
    Voor iemand herkenbaar?En mischien tips?!!Ze zijn van harte welkom haha!!

Liefs Sjaantje

2. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    heel herkenbaar,
    Ik heb zowiezo wel wat gevoeligere darmen, maar nu, helemaal, als ik ook maar iets eet waar wat meer vet in zit, zit ik zo op toilet, nog voor man en kind klaar zijn met eten, heel frustrerend, maar ik kan het niet houden, dan moet ik echt rennen, en hier idd ook alles behalve verstopt.

Ik probeer bij het eten niet teveel melk te drinken, want dan gaat het zeker mis. Melk in combi met wat vetter eten gaat bij mij niet goed. Maar ik kan al last hebben van klein beetje jus bij mn eten.

Ik let dus goed op met dingen eten waar ik van weet dat ik er snel op reageer.
    Maar het is zeker vervelend, maar niet zo gek veel aan te doen ben ik bang.

3. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook! Ik was bang voor obstipatie maar integendeel!!!

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik had het aan het begin van de zwangerschap, had toen nog niet door dat ik zwanger was. Het was bij mij vooral 's morgens en 's avonds. Overdag bijna geen last. Is vanzelf weer over gegaan, alles weer een paar weken normaal en toen verstopt:(

Daar heb ik wel tabletten voor genomen maar sinds 2 weken is alles ook weer normaal. Hoop dat dat gewoon zo blijft nu tot het eind van de zwangerschap.

5. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hier hetzelfde... Meer dun dan dik :(. Wat bij mij wel wat helpt is, zoals eerder genoemd, zo min mogelijk vet eten. Echt balen, want ik heb maar wat vaak zin in patat en andere vettige dingen ;). Verder eet ik veel witbrood en bananen...

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook. De ellende begon 2 weken geleden. Ik ben afgelopen weekend aan de yakult gegaan. Daarmee was het ook snel weer beter. Het is nog wel iets, maar ben in ieder geval de buikkramp kwijt.

Deel Deze Pagina