2e echo gehad....hartje klopt niet meer:( nu curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door meerie, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Gisteravond gingen wij vol verwachting naar de echopraktijk...we dachten echt dat het goed zat omdat we 3 weken geleden het hartje hadden zien kloppen en ik nog steeds kots en kotsmisselijk ben en geen bloedverlies heb. Helaas zagen we op de monitor dat het hartje gestopt is met kloppen met 8,1 weken. Ik zou gister 9,2 weken zijn...Pffff dit is zoooooooon klap, we begrijpen het gewoon niet....en dat al voor de 2de keer. Net bij de gynacoloog geweest en dinsdag heb ik curretage onder algehele narcose. Als ik ergens ben voor ben in mijn leven al jaren en waar ik ook nachtmerries regelmatig over heb is het narcose...ik ben er zooooooo bang voor.
    Pfffffff wat een hel dit allemaal.....ben zooooo ontzettend verdrietig. De volgende keer als ik weer zwanger ben zit ik helemaal continu in de stress...En ik denk ook constant maar....pffff nu duurt het weer tijden voor ik weer zwanger ben..(als het al lukt) Al die misselijkheid enzo voor niks...ik vind het even niet eerlijk.

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ah meissie toch.. het is ook niet eerlijk :(

Hele dikke knuffel en heel veel sterkte....

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Wat erg voor jullie, veel sterkte er mee!

4. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje meerie...het is inderdaad niet eerlijk! Wat een verschrikkelijk bericht.
    Ik hoop dat je voldoende steun, liefde en support uit je omgeving krijgt om dit verdriet te verwerken.

Sterkte meis!

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ach meid toch wat ontzettend rot voor jullie... Ik snap de klap! Ik wil je nog wel even een tip geven met betrekking tot de curretage... Ik ben ook heel erg bang voor algehele narcose. Toen ik een (2x) curratage kreeg afgelopen januari heb ik ook gesmeekt om een ruggenprik. Hier hebben ze gehoor aan gegeven en vond het meevallen. Misschien kun je dit voorstellen?
    Verder ben ik ook ook heel erg bezig geweest met waar jij nu midden in zit, de vraagtekens, onzekerheid etc. etc. Het is ook niet eerlijk. En wens je heel veel sterkte met het verwerken.

*knuffel*

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jeetje Meerie! Het wordt jullie niet gegunt! Enorm veel sterkte!

7. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat verdrietig... Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer wel allemaal goed mag gaan en jullie wens uitkomt.

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat ontzéttend verdrietig.
    Ik weet helaas precies hoe je je voelt.
    Bij ons ook 2 keer een miskraam / missed abortion voor ik zwanger raakte van ons zoontje Ties. Maar weet dus dat het écht goed komt, hoewel ik heeeel goed snap dat je nu echt geen zonneschijn ziet achter die wolken.
    Ik hoop voor je dat alles snel achter de rug is en wil je heel veel sterkte wensen.
    X

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat vreselijk meis, helaas heb ik op 3 maart dit jaar ook een curettage gehad.
    De narcose, waar ik ook dooooodsbang voor was, was helemaal niet eng. Zo lig je op de operatietafel, en zo lig je weer in de uitslaapkamer. Je krijgt alleen een infuus natuurlijk, en de beademing gaat alweer uit je keel voor je bijkomt. Ik vond het super, veeeel minder eng dan ik had gedacht. Wij zijn anderhalf uur nadat ik wakker was al een big mac gaan eten, ik had echt vreselijke honger :) Ook omdat je nuchter moet zijn van te voren.
    Het is me echt mee gevallen, ik vond het psychische veel zwaarder. Op de dag van de curettage ging het allemaal wel, (door de spanning van dat hele ziekenhuis gedoe denk ik) maar de dag erna heb ik de hele dag gehuild om mn kindje..

Veel sterkte in ieder geval, de behandeling zelf valt echt mee!

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Veel sterkte meid!

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sterkte !!

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Heel erg veel sterkte!
    Ik ben meerdere malen onder algehele narcose geweest, en ik vind het echt hémels. Nu is de aanleiding waarschijnlijk nooit leuk, maar in jouw geval natuurlijk echt vreselijk, dus ik kan me goed voorstellen dat je heel gespannen bent. In het ziekenhuis kunnen ze je waarschijnlijk iets geven waardoor je je minder gespannen voelt voor de narcose, dat kan wel veel schelen!

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O meid, wat vreselijk. Vorig jaar heb ik een MA gehad en ben toen gecurreteerd. Ik zag ook vreselijk tegen de narcose op. Voordat je naar de operatiekamer gaat krijg je een rustgevend pilletje en ik werd er echt kalm van. Ik voelde niet meer zoveel en liet alles over me heen komen. De narcose is me enorm meegevallen. Ook lichamelijk is het me meegevallen. Ja, emotioneel is het een harde klap.
    Heel veel sterkte!

14. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    dank jullie wel voor de reacties!!!
    Het erge aan alles vind ik...als het kindje nu uit me buik zou zijn dan kon ik rustig het allemaal gaan verwerken...maar die curretage die volgende week is daardoor word je constant herinnerd aan het feit dat het nog in je buik zit en kan je het ook nog niet gaan verwerken, dat vind ik het erge, ik zou het graag 'soort van willen afsluiten' maar dat kan de komende tijd nog niet.
    ik hoop echt: 3 maal is scheepsrecht....PLEASE!!

15. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    owwwwjaa...en die banner krijg ik maar niet weg...hoe kan dat?

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve Meerie..

Ik wil je heel veel sterkte wensen

17. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dat vond ik ook het ergste van een MA. Het zit nog in je buik.. Ik had echt het gevoel van waar doe ik het nog voor, die misselijkheid etc.etc. en dan inderdaad opzien tegen de curretage. Maar goed zoals ik al eerder schreef, die is mij meegevallen. Sterkte meid, leef echt met je mee!

18. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heel veel sterkte!!

19. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    jeetje...ik vind dit soort berichten altijd zo vreselijk.....heb echt met je te doen....en uiteraard heb ik er geen woorden voor! ik wens je heeeeeel veel liefde,kracht en wijsheid toe,het gaat echt een keer goed komen,blijf geloven ookal is dat moeilijk;)

20. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte.
    Ik heb dit zelf ook meegemaakt, na 2 keer een kloppend hartje gezien te hebben, ik kan zo goed begrijpen dat je het even niet eerlijk vindt allemaal.
    W.b.t de narcose, hij duurt maar heel kort en voor je het weet ben je weer uit de narcose.
    Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

MB2005.

Deel Deze Pagina