Hallo iedereen, Ik mag mij nu ook officieel zwanger noemen. Ik heb maandag een negatieve zwangerschapstest gedaan wat mij terug ontgoochelde, s'avond ben ik naar de dokter gegaan (ik moest toch naar de dokter voor een formulier voor de schuldsaldoverzekering) omdat ik toch het gevoel had dat er iets niet klopte, want ik was nog nooit over tijd geweest. Ik heb een bloedonderzoek laten doen. 's avonds om 22.35 kreeg ik een sms met de volgende boodschap: Zwanger. Proficiat Valerie. Je bent nu 4 weken ver. Gelukkig dat mijn vriend achter mij stond, want ik ben door mijn benen gezakt van geluk, ik ben beginnen huilen voor zot. Mijn vriend die normaal gezien heel onverschillig deed als het over kinderen ging, zat ook bijna met tranen in zijn ogen. Hij heeft zelfs op die week tijd al meer gezegd dat hij mij graag ziet dan de 6 jaar dat we samen zijn, hihi. Ik vraag me nu wel af of het normaal is dat ik nog bijna geen zwangerschapsverschijnselen heb. Ok, ik ben 's morgens wel serieus moe en ik heb precies trekjes in mijn lies en voel vanalles gebeuren in mij, maar ik ben niet misselijk enzo. Is dit normaal?
Hallo Valeke Ik kan je helaas niks veggen over het wel of niet zwangerschapsverschijnselen hebben, maar ik wil je wel heel hartelijk feliciteren met jullie zwangerschap. Geniet van het wonder dat in je buik groeit! Groetjes, Vuurmeisje
Gefeliciteerd! Wees 'gerust' - die misselijkheid kan nog komen. Bij mij begon die met een week of 6... Maar ook als die niet zou komen, het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt niks over of het goed gaat met je zwangerschap. Geniet ervan, hoe langer je je nog goed voelt, hoe lekkerder lijkt mij! (ik kan niet wachten tot ik 13/14 weken ben; vorige keer begon het toen wat beter te gaan...)
Ik hoop met je mee dat je vlug aan de 13/14 weken zit. ik zal dan maar hopen dat de misselijkheid er niet komt zeker. Iedereen bedankt voor de felicitaties.