CB DIGITAAL OPEN MAKEN

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lovecouple, Jan 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Wie van julliee... heeft een CB digitaal met het antwoord zwanger of niet zwanger..

Wie wil die test eeens open maken.. en kijken op beide staafjes wat er staat..

Bij mij stond er niet zwanger.. (waarschijnlijk nog niet genoeg HCG) maar toen ik hem open maakte stond op 1 test 2 streepjes en op die andere 1.

ben benieuwd naar jullie

Het is de CB die aangeeft het aan weken..

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    hij geeft vaak 2 streepjes aan ook al ben je niet zwanger..

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Ja want bij mij gaf die dus aan niet zwanger..

En op 1 zo stripje staat 1 donkere streep en 1 lichte.. en op die andere alleen een lichte

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    bij die testen mag je idd niet naar de streepjes kijken.. heel frustrerend.. dat hadden ze beter anders kunenn maken..hihihi...

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ja zeker weten haha.. weten jullie ook of de 2 testen dezelfde hoeveel heid HCG nodig hebbem

van CB heb je dus die gewone digitale.. en die digitale die aangeeft hoeveel weken..

weten jullie dat?

6. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    ik begreep dat die cb met het aantal weken minder hcg nodig heeft om positief te zijn, dus eerder positief is.

lovecouple, wat is dat toch met jou, eindeloos testen en dan ook nog alle testen open slopen ;)

7. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    hahahahahahaha jaa ik voel me toch nog wel onzeker hoor die plus is wel duidelijk op de CB test en op de KV test maar toch is die streep over de lengte heel licht dus ik weet niet of die dan posi of nega is

8. Niet meer actief

trek een foto van je CB met zonder flits en bloemetjes icoontje
    dan zien we het beter

9. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Die van cb aantal weken kan je al 4 of 5 dagen voor je nod doen.Raar dat hij niks aangeeft,zou even langs de huisarts gaan als ik jou was,dit maakt je ook gek.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik zou ook langs de huisarts gaan. Je bent al een aantal dagen aan het testen en de streepjes zijn erg licht...En de digitale geeft ook nog niet positief aan...Ik hoop dat je snel zekerheid hebt want als je zwanger bent moet de digitale toch echt positief gaan aangeven lijkt me...Succes meid!

11. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ik zou ook bloed laten prikken.

je bent al dagen aan het testen en hcg verdubbeld per 24 uur, dan hadden die streepjes toch wel duidelijker moeten worden?
    kan het mis hebben hoor

12. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Nog getest vandaag?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    sommige dames krijgen nooit een hele duidleijek streep te zien.vandaar dta die idd dan bloed laten prikken!
    liefs snippie

Share This Page