Nou hoop dat het bij mijook zal zijn! en anders ga ik zeker naar mijn HA die kan me dan ook zeker meer vertellen spannend hoor
ja zie jij hem ook? hoop dat het echt zo is morgenochtend doe ik weer 1 dan moet ie wel duidelijker zijn hoop ik!
Hey Emmie, ik zie hem ook hoor! Het is volgens mij ook geen indroogstreepje, want hij is mooi breed! Hopelijk morgen duidelijker!
ik vind het moelijk te zien,Ik zie wel vaag een streep en hij is breed dus dat is een goed teken. morgen gewoon nog een keer met ochtendurine. succes!
Hallo Heb weer een test gedaan deze is iets duidelijker dan die andere van donderdag middag maar toch nog heeel erg vaag! vreemd toch? word er gewoon boos om... Wat zal ik doen een gevoeligere test doen zo ja welke dan? of gewoon maar afspraak maken met de dokter hou ik niet zo van om daar meteen naar toe te gaan maar...... Wie heeft tips voor mij : :
Oh, ik zie 13 dg over tijd. Dan kun je misschien wel vrg om een bloedtest omdta testen of negatief zijn of heel licht positief en kijken wat ze zeggen.
ik zou de goedkope van kv doen.. die van 2 voor 4.99.. kost niks en zijn gevoelig.. en duidelijk... succes.. op naar kruidvat dus..
ja ga ik ga zometeen ff naar de kruidvat ben benieuwd kun je die ook meteen gebruiken? heb vannochtend alleen beker melk geahd
ik zou de goedkope van kv doen.. die van 2 voor 4.99.. kost niks en zijn gevoelig.. en duidelijk... succes.. op naar kruidvat dus..
ja ga ik ga zometeen ff naar de kruidvat ben benieuwd kun je die ook meteen gebruiken? heb vannochtend alleen beker melk geahd
Heb nog niet weer getest ik ga woensdag ochtend weer een test doen dacht van dat zit er even wat meer dagen tussen! ben benieuwd! hoop dat het dan echt duidelijk is anders weet ik het ook niet
Nou ik heb zo straks clearblue even gebeld en ze zei tegen mij van het kan n iet anders zijn dat je zwanger bent want er komt niet zomaar een streepje je En ze zei van anders moet je morgen nog een test doen ze zei van dan kan het ook niet anders dan dat het een duidelijke streep zal zijn. maar toch kan ik het nog niet geloven stom he! krijg straks met de post 2 testen weer van clearblue het liefst doe ik vanmiddag 1tje kan gewoon niet wachten! maar ja beter morgen ochtend afwachten of wat vinden jullie?