toch getest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emmie24, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiss..

je bent al zolang overtijd, dan maakt het volgens mij niet uit of het met ochtend- of middagurine is, dat staat ook vaak op de test..

ik duim voor je :)

liefs Daantje

2. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    oke dankje wel! misschien dat ik dan vanmiddag toch maar ff 1tje doe kan echt niet wachten!

En aan de ene kant denk ik ook echt wel zwanger te zijn steeds soort ongesteld heids buikpijn.... maar ja wil het echt wat duidelijker zien! :D Spannend!

3. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waren t verschillende testen?

en dan zou je haast wel denken aan vals positief.. of heb je misschien alle testen met dezelfde urine gedaan maar die negatieve 2 iets later ofzo? hcg vervliegt ;)

5. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Het waren 3testen van sensi test, ik heb het wel met dezelfde urine gedaan, maar toch wel onmiddelijk erna, ik denk toch binnen de minuut.
    Zou dat verschil maken?

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

k zou de kruidvat testen 2 voor 5 euro kopen.. die testen vroeg positief en hebben geen indrooglijntjes..

van de sensitest zwangerschapstesten hoor ik meer negatieve verhalen over valspositief enzo..

heb je een foto?

als je een foto in je album wil zetten dan kan dat gewoon in je eigen album,( bij album, profie, pb) en links bij het menu kan je de foto verkleinen als hij te groot is..

liefs Daantje

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zon korte tijd moet dat niet kunnen denk ik..

wil ik je niet teleurstellen ofzo.. maar ik heb wel vaker gehoord over de sensitest met vals positief geloof ik! :(

ik zou morgenochten of beter nog, over 2 dagen nog een testje doen..
    en dan zou ik een andere halen! (KV 2 voor 5 zijn heel duidelijk en goed!)

8. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    zal ik doen! ik heb er juist 3besteld, van een ander merk.
    Als ik ze in huis heb en de :evil: zijn er nog niet, zal ik testen !
    Want ja, ik voel me ook niet zwanger...
    Groh ja, ik zie wel! Ik zou graag aan iets anders proberen denken maar das zo moeilijk hé :oops:

9. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    dat heb ik dus steeds ook heb nu vanmiddag weer 1tje gedaan van cb en die zegt negatief! terwijl die van zaterdag wel een licht streepje gaf toch vreemd! morgen ochtend doe ik nog ff 1tje als dan weer zo vreemd is ga ik naar de huisarts dit is zo ook niks :(

Deel Deze Pagina