Toch gewoon ontpillen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sunshine1988, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik postte al iets over mijn rare en vage clearblue test en negatieve kruidvattest in het onderdeel over de testen.

Ik nam 6 maand de minipil en dan 1 maand qlaira. Ik stopte op donderdag met deze pil en begon geen nieuwe strip te nemen door een vermoeden van een zwangerschap. Tot hiertoe blijken alle testen negatief te zijn. Ik stopte dus op donderdag en zaterdag had ik 2 of 3 keer een héél klein streepje bloed. Meer niet en het zette niet door.

Ik had dus al sinds vorige week donderdag buikpijn, rugpijn,... net of ik ongesteld moet worden maar er komt gewoon helemaal niks...

Ik dacht dat mijn menstruatie zou door zette als ik stopte met de pil maar blijkbaar niet. Zal het dan pas voor volgende maand zijn?

Ik ga maandag wel even naar de huisarts. Hoewel ik twijfel want al sik zwanger zou zijn dan zou de test positief moeten zijn. Kan echt niet later zwanger geworden zijn volgens mij...

2. Chai

Chai Niet meer actief

1 maand is wel erg kort. Ik denk dan dus dat je cyclus erg in de war is en daarom je menstruatie niet geheel doorkomt en op zich laat wachten. Als je zwanger bent heb je normaal gesproken gewoon een positieve test in handen ondanks het gebruik van de pil. Laat de dokter er ook nog even naar kijken zou ik zeggen, dan voel jeje wat zekerder hierover.

Deel Deze Pagina