Zit er trouwens hard aan te denken om niet vandaag maar zaterdag pas te testen. Zeg ik nu heeeel stoer maar red dat denk ik niet M'n man zegt ook nog ff wachten.... jessica
Ik had ook gezegt morgen pas te testen hoor Maar kon het niet laten vanmorgen een test te doen Maar helaas negatief. He jeetje ik heb een uurtje geleden gegeten en mijn maag begint al weer te roepen :-k
vreemd he Heb ik ook, vooral 's avond rond een uur of half negen. Nou ja vooral 's avonds heb het eigelijk de hele dag door jessica
OOOOOjeeeee Vanmiddag rond een uur of twee moest ik naar de wc, en had toen bruine afschijding Ook met afvegen een beetje : En nu weer over, heb geen buikpijn en ben nog steeds kots misselijk. Na boodschappen doen liepen we langs de buren (gallerij) en ze was patat aan het bakken... ging haast over m'n nek. En dat gevoel heb ik nog vreemd hoor. Nu dus echt afwachten op de en anders als ik het van het weekend niet heb maandag even testen, wilde eigelijk morgen maar nu heb ik zoieds van jessica
Tja ik had vanmorgen toen ik naar de wc ging liep de afscheiding er gewoon uit Ik dacht nou ik ben ongie en baalde dus als een stekker maar toen ik afveegde was het meer wit en een heel klein beetje bruin en roze. Heb vanmorgen dus geen test gedaan, ben bang dat het vandaag doorzet maar ik heb helemaal geen ongie pijn het is een hele andere buikpijn het zit nu echt onderin mijn buik Pfff zul je zien na al die dingen die ik heb en voelde dat mijn lichaam me gewoon voor de gek aan het houden is. Ik ga vanmiddag werken dus ben benieuwd, ik hou je op de hoogte
hey ben ik weer Heb gister ook geen test gedaan. Om negen uur weer naar de wc geweest, en nu iedsje meer bruinige afschijding met afvegen (had ook ontlasting) dus wie weet door het persen?Sorry voor de details Wat zou het kunnen zijn nog wat oud bloed? Want heb dus verder geen buikpijn, of het gevoel dat ik ongi moet worden. Mocht het toch doorzetten, wat ik toch niet geloof maar ja you never know, wil ik toch proberen om het ''van me af te zetten''. En er verder niet mee bezig te zijn. Per slot is het toen ook promt gelukt met m'n dochter, ik ben er nu ook te gefocust op. jessica
Hey, ik wil ook als het nu niet raak is, me proberen er minder mee bezig te zijn, of het lukt weet ik niet. Maar goed eerst afwachten of het dus de ongie is die eraankomt of iets heeeeeel anders
Precies want ik word gek van mezelf M'n man ook trouwens Dus we zien het indd wel, maar toch in m'n achter hoofd van.... Het bij mijn dochter ook wat rozig bruine afschijding dussss : AAAAHHHHH Ik wil het ook zoooo graag [-o< jessica
We hebben eigelijk best heel veel gemeen Allebei 24, 2dagen overtijd, ook negatief getest, maar nog niet ongi, ook bruine afschijding. Viel me ineens op jessica
hihihi ik was je aan het zoeken jessica hihih ik wilde net typen, heb je al geteeeeeeeeest.. maar toen dacht ik, ff terug lezen maar.. vanmorgen getest toch? Geen bloed is goed!
Vreemd hoor had vanochtend weer bruinige afschijding Vanaf donderdag begonnen, maar alleen 's ochtens en 's avonds en alleen met afvegen raar he Als de morgen nog niet door zetten ga ik ff naar de dokter om daar een test te doen Voel me verder kots en kots misselijk, heb maccaroni gegeten wou mn hubbie, maar ben nog misselijk bah. jessica