Toch het andere geslacht.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silly, 18 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Hallo,

bij mij is bij de 20 weken echo gezegt , zeker een meisje, we hadden het zelf niet gezien......dus bleven twijfelen. Dus te nieuwschierig en een pretecho, deze zei meteen met 100000% een meisje. Ze heeft het ons laten zien, ze lag met benen open. en was heel duidelijk.

Ben daarna wat losgeslagen naar wat Roze aankleding in de kinderkamer en ook alleen echt meidenkleding (oilily en zo) via ebay gekocht. Dit kan een jongen echt niet aan.

Zou het toch een jongen worden is het de verassing van het jaar, maarja gezondheid staat toch voorop en dan begin ik wel een webwinkeltje van leuke meidenkleding ;)

Alle bakerpraatjes zijn bij mij niet van toepassing, als ik daar vanuit zo moeten gaan zou het eerder een jongen zijn. Kun je allemaal niks van zeggen.

Mensen zeiden vaak je krijgt een meisje, je bent echt een meisjesmama maar dat vind ik eigenlijk zo'n onzin.

gr. cassandra

2. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Bij familie van mij is dit wel gebeurd, ze wisten zeker dat het een jongetje zou worden is het toch een meisje!
    Sta je wel f vreemd te kijken.
    Bij ons op de 20 wkn echo wou de kleine zich niet bekend maken (is nu al zo eigenwijs dat t verrekt).

Deel Deze Pagina