Ik ben bekend met wat kleertjes van de c&a, maar de broeken ben ik niet bekend mee. Iemand die mij kan vertellen hoe dit valt? Mijn zoontje is wat breed gebouwd en de meeste broeken tegenwoordig vallen skinny (waarom is mij een raadsel... Skinny broeken voor baby/dreumes/kleuter jongens )
Groot!!! Hier ook een grof bonkie, die al naar 98 gaat, maar 92 van palomino valt nog behoorlijk ruim... Hier dus geen skinnytypje, hij heeft billen, dijen en kuiten, past never nooit...
Ik begrijp sowieso niet welke gek bedacht heeft dat ook kleine kids mee "moeten" doen aan die trend... Dat speelt helemaal niet lekker lijkt mij Hier hetzelfde hoor, billen, kuiten, dijen past dus ook niet en als het past ziet het er niet uit haha Ik vind het erg lastig de maat te bepalen.... Zijn jeans in maat 92 zijn aan de krappe kant en maat 98 is meer een tussenmaat. Maar zou 104 dan niet veel te groot zijn? Ik ben zo bang dat de regular fit toch als een skinny valt ofzo Het is via wehkamp en heb die broekjes niet in de winkel zien hangen, dus ff passen zit er niet in
Hoe lang / zwaar is die van jou? Hier 95 cm en 15 kilo en die zit nu in 92 broek van palomino, andere merken gaat hij wel al naar 98 en bovenkleding is ook 98/104... Geef anders ff linkje van de broek, misschien heb ik die ook wel, dan weet ik wel ong. hoe die valt...
Ze vallen ruim hoor, niet skinny. Stiefzoontje is 6 en slank, palmolino valt altijd verkeerd bij hem. Lopen ook naar onderen vaak breder uit. Zal eens zoeken als ik een foto vindt waar hij opstaat met zo`n broek..
Nou mijn zoontje is 85cm en weegt 13kg, maar een maat 86/92 is dus te klein en dat komt echt door zijn bouw (en ja die beentjes hè ) Wel een stukje korter dus dan jouw zoontje Het gaat trouwens om deze 2 broekjes C&A jeans? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A regular jeans? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ik lees bij iemand groot, echter vind ik ze weer klein vallen (sorry) hahahaha... Mijn zoontje heeft nu maat 74, maar van de c&a die broeken hoef ik geen 74 te halen, echt wel een maat groter anders past het hem niet...
Zou zeker niet voor 104 gaan, vind ze namelijk ook best heel lang vallen, dus 98 moet echt wel goed zijn! Dit zijn trouwens allebei geen skinny's, alleen die onderste durfde ik niet aan (vond hem wel superleuk) maar was bang dat die te strak zou zijn bij zn dijen Bovenste heb ik, nu in 92, terwijl hij andere merken al 98 draagt, en die zit hem prima! @Kimmuh, maar dat zijn nog de babymaten he, die vallen anders dan de kidsmaten...
Dat is waar... Al heeft c&a meer merken, bijv. chips&cheps (kids) die vind ik vaak weer smaller vallen tov de palomino...
Mango dank je wel!! Heb ik zeker wat aan Ik bestel ze dan in een maat 98 en hoop dat ze goed zitten Mijn vriend wil een maat 104 bestellen, maar dan zit je inderdaad weer met van die belachelijke broekspijpen... Nogmaals: bedankt Zal wel ff laten weten hoe die onderste bij mijn bollie uitpakt haha
Hahaha, anders bestel je 1 104 en 1 98, kijken wie er gelijk heeft... Maar, ben benieuwd hoe ze bij jouw bollie zitten!
Ik vind het klein vallen. Mijn dochtertje(bijna 21 mnd) heeft van palomino maat 104 aan en dat zit goed Ze is 99,5 cm en draagt vaak nog 98/104 en sommige dingen nu echt 104. Het valt klein en smal maar ik weet niet of er verschil zit in jongens en meiden broeken?