Toch honger??

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by juudje, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Hoi Eveline,

Daan is morgen 2 maanden en hij heeft 3 nachten achter elkaar doorgeslapen. Hij weegt 4500gr. Hij krijgt trouwens friso comfort ivm reflux.

De laatste 2 nachten wordt hij weer wakker. Hij heeft al aangegeven dat hij van 23.00 tot 8.00 zonder voeding kan. Ik ben dus van 6x120+4 naar 5x150+5 gegaan. Hij drinkt zijn flessen niet helemaal leeg, omdat hij het laatste niet uit de fles gezogen krijgt. Heb de born free fles met speen 2. Als ik dan een keer aan de speen zuig, voel ik dat er iets voor het gaatje zit/zat. Hij doet 20-25 minuten over zijn fles.

Wat moet ik nu doen? Toch weer nachtvoeding geven of gewoon sussen met fiepje en laten huilen.

Bedankt.

Groetjes Juud

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo Juud,

Misschien dat je zoontje net meer verzadigd is als hij zijn flessen leegdrinkt. Om de voeding goed op te lossen, kun je het beste een deel van het water koken, aan dat hete water de voeding toevoegen. Even roeren met een mes en daarna de andere helft van het water er koud bijvoegen. Een klein beetje water toevoegen aan de rest van de voeding kan ook, de laatste voeding dikt extra in.

Ik hoop dat het helpt.

Groeten eveline

Share This Page