Het is helaas niet goed. Vruchtje is echt gestopt met groeien rond de 5e week. Volgende week curretage. Dit omdat ik het zelf prettig vind om me er nog op voor te kunnen bereiden. Ik had anders ook morgen gekund maar dat zit me niet lekker. xx
Hee Suusjesanne, Ik heb je de afgelopen dagen gevolgd en hoopte heel erg dat je een goede uitslag zou krijgen. Helaas is dat niet het geval. Heel veel sterkte de komende week. Een knuffel van mij Liefs Tara
Dank je Tara. Als klap op de vuurlijn stond vanmorgen een mederwerkster van moeders voor moeders voor de deur terwijl ik die netjes had afgebeld en zelfs daar nog een bevestigingsbrief over gehad had. Wat ben ik verdrietig en boos!
Sterkte de komende weken ik had je al eerder sterkte gewenst. Alleen toen ik je berichtje las van moeders voor moeders. Wilde ik je nog een keer sterkte wensen omdat ik weet hoe het voelt. Ik had mij ingeschreven voor dingen maar toen we te horen kregen dat het een miskraam werd. Meteen die mensen afgebeld. Maar ik krijg nu nog steeds tijdschriften thuis gestuurd over zwangerschappen. Zelfs op de dag dat ik de curretage moest onder gaan.