Menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kimmie1983, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Hallo dames,

In juli heb ik helaas een miskraam gehad, waar ik 2 augustus voor ben gecuretteerd.
    Weinig bloedverlies gehad: de eerste 2 dagen rood, daarna nog een paar dagen bruinverlies.

Nu had ik 3-4 na de curettage rood bloedverlies. Ik dacht dat m'n menstruatie (wat eerder dan verwacht) was begonnen, maar na 1x tampongebruik was het weer over.
    Eisprong? Dacht (hoopte) ik nog.
    Afgelopen zondag (bijna 6 weken na curettage) en maandag weer precies hetzelfde: één moment op de dag rood bloed alsof de menstruatie begon, maar daarna weer niets. De rest van deze week geen bloed meer gehad.
    Voor de zekerheid gisteren een zwangerschapstest gedaan, maar die was duidelijk negatief.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe verliep jullie menstruatie na een curettage/miskraam?
    Ik weet niet goed of dit een menstruatie is geweest namelijk.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen/eventuele reacties.

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi Kimmie,

Ik kan er nu over meepraten want ik heb 1 augustus een miskraam gehad en ik heb toen een dag of 4 goed gebloed, het leek heel erg op een gewone menstruatie. Ik had deze week dinsdags en woensdags alleen bruin bloed dat er minimaal uitkwam maar vanaf gisteren heb ik erge menstruatiekrampen gekregen en vanaf dat moment bloed ik heel erg veel :$. Mijn super tampons kan ik al heel vlug verwisselen, maar mijn verloskundige had me hiervoor al gewaarschuwd omdat dit vaker voorkomt net na een miskraam. Normaal gesproken had ik een cycles van 28 dagen, maar deze maand was mijn cycles 37 dagen... Dus het kan inderdaad allemaal heel anders verlopen na een miskraam.

Succes !!!
    Kuss

Deel Deze Pagina