Toch iets eerder echo....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Misslukt, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misslukt

Misslukt Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik ben in verwachting van ons 5e kindje en ik wilde eerst pas een echo met 12 weken, omdat ik zo min mogelijk medische toestanden wil en van me heel makkelijk neer kan leggen als het niwt goed is....vele echos kunnen en mk niwt voorkomen en kan juist meer onzekerheid veroorzaken, maar de vk wilde ivm leeftijd toch graag een vroege echo maken. We hebben een middenweg gekozen en ik zou met ruim 8 weken de eerste echo krijgen.

Nu heb ik al vanaf wk 5 bruinige afscheiding, heel erg weinig, maar wel bijna dagelijks, maar geen buikpijn en maakte me er niet te druk over maar heb het wel even gemeld bij de vk.

Nu mailde ze terug met het dringende verzoek toch echt langs te komen morgen om een echo te maken ivm een mogelijk bbz....dat schijnt op latere leeftijd iets meer voor te komen en regelmatig wat bloedverlies kan 1 van de symtomen zijn? Ik ga dus toch maar heen en hoop hier te kunnen melden dat alles goed is en dat bruin/roze verlies dus niet altijd foute boel betekend....Ik lees namelijk heel vaak dat vele vrouwen zo bang zijn bij bruin/roze verlies en zou ze graag geruststellen....

Morgen een updaten ;)

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Spannend! Hopelijk is t niks bijzonders en zit het gewoon fijn in je baarmoeder. Heel veel succes!

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Oei succes!
    Ik had bij mijn tweede zwangerschap wel regelmatig bloedverlies (geen bruin afscheiding). Soms best veel bloed ook, aantal keer een spoedecho gehad. Maar heb toch een kerngezond zoontje die op de uitgerekende datum is gekomen :)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Ts heeft haar account laten verwijderen. Er zal dus geen update komen.
    Dit topic doen we daarom dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina