Hallo, Hopelijk iemand die me antwoord kan geven.. Ben vandaag 40.4 w. vanmorgen is de vk geweest om te sprippen. Maar helaas alles zit potdicht.. wie heeft dit ook gehad. en ben je alsnog gewoon bevallen? of ben je ingeleid?? grtjes demi
Hoi, Bij zoon zat ik destijds ook potdicht, strippen e.d. ging niet. Uiteindelijk is de bevalling toch nog spontaan begonnen met 41+5 (overigens tegen verwachting van de gyn in, die dacht echt dat ik ingeleid ging worde)
Ik ging met 40+2 naar de VK en vroeg toen ook of ze wilde strippen. Dit ging helaas niet, de bmm zat nog erg hoog en alles zat nog potdicht! Twee dagen later begonnen mijn weeën en ben dezelfde dag bevallen! Het zegt dus echt niets
Ik was dezelfde morgen bij de vk en alles zat potdicht. Dat zou nog wel even duren zei ze! Mooi niet dus, diezelfde avond bevallen!!! Ik had er toen ook zoooo de balen van... Potdicht klinkt alsof je nog jaren zwanger rond gaat lopen hihi Maar ik bewijs dat er binnen 12 uur een heeeeeleboel kan veranderen!!
Ik was op controle bij 38 + 3 in de namiddag. Alles zou nog dicht zitten, maar de volgende avond ben ik toch echt wel bevallen... Soms zeggen ze, ookal is er al wat opening, dat alles nog toe zit. Dit is om je niet nerveus te maken...
Bij mijn derde zat ik potdicht met 40+5 wkn, strippen was niet mogelijk. In de avond van 40+6 wkn braken opeens mijn vliezen en in de vroeg ochtend van 41+0 wkn is mijn dochter geboren. Bij mijn tweede overigens wilden ze ook strippen, maar dat lukte maar niet. Zelfs de laatste poging bij 41+4 wkn kwam ze er eigenlijk niet aan, geen ontsluiting. De dag erna bij 41+5 wkn binnen een paar uurtjes bevallen. Heb 3 keer inleidingen weten te omzeilen , gelukkig!