ervaring mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LauraS1983, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Hoi,

vrijdag moet ik ongi worden en heb vandaag met een sensi test van babyboomshop getest die je vanaf 6 dagen tevoren kan doen. Dan komt er een heeel dun tweede lijntje. Heb ook een gewone test van hun gedaan en dan ook heeeel licht wat zichtbaar. Had al eerder van kruidvat 2v5 gedaan en ook heeeel licht tweede streepje... maar veel te vroeg natuurlijk dus ongeldig, maar deze zou goed moeten zijn toch? ben namelijk al vanaf even na de eisprong misselijk etc vandaar dat ik test. (wij waren/zijn) namelijk nog niet bezig voor en tweede... (wel welkom hoor)

maargoed hebben jullie weleens moet zo'n hele gevoelige test getest die wat liet zien heel licht of duidelijk en dat het echt klopt?
    ik zal natuurlijk vrijdag meer duidelijkheid hebben, maar ben nu och wel heeeeel erg benieuwd!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is indd niet al te best om zo vroeg te testen,omdat je nog altijd ongi kan worden en dus een vroege miskraam kunt krijgen.

Maar goed,de meeste dame's testen al zo vroeg. (my2 hihi)

Heb je een foto?

Deel Deze Pagina