toch maak ik me zorgen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LittleMeStphnie, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Echt iedere dag kijk ik en controleer ik of ik niet ineens bloed zie . Soms denk ik het te ruiken en controleer ik ieder slijmpje dat ik denk te hebben. Ik heb al eens een miskraam gehad 5.5 weken. Dus de stres schiet er soms nog aardig in. Dinsdag hadden we sochtends een echo alles was in orde hartje klopte goed en we waren 3 tot 6 dagen langer dan we dachten. Toch na de echo maak ik me meestal meer zorgen dan daarvoor.

Iemand hetzelfde of iets wat me wat meer rust kan geven ?

2. Leena

Leena Lid

1 feb 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,
    Wat vervelend voor je dat je eerder een miskraam hebt gehad. Je wil dat het dit keer wel goed gaat, daarom maak je je extra zorgen.
    Ik denk dat je toch moet proberen het los te laten. Je eerste echo was goed! Je bent 13 weken! De kans op een miskraam is nu een stuk lager.

Probeer te genieten!

3. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik had precies hetzelfde, en ik zal je vertellen. Soms als ik nu wat voel lopen (sorry voor de details) loop ik meteen naar de wc om te kijken wat het is. Ik heb helaas ook een miskraam gehad, en ben hierdoor extra op mijn hoede. De hele zwangerschap ben ik al veel te veel bezig met hoe ik me voel, wat er veranderd.. Googelen tot ik er bij neer val, want o wee als er iets niet klopt. Heel frustrerend en vermoeiend. Niet een heel erg opbeurend verhaal haha, maar ik probeer ondanks dat wel rustig te blijven en te genieten. Een zwangerschap is nou eenmaal heel erg spannend en onzeker, en helemaal als je een miskraam gehad hebt. Het is toch een heftige gebeurtenis die je niet zo 1,2,3 uit je hoofd kunt zetten. En de angst om je kindje te verliezen blijft altijd denk ik. Over een aantal weken voel je je kindje bewegen en dan verdwijnt een groot deel zorgen als sneeuw voor de zon.

4. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    ja dankjewel dames. zo frustrerend soms.
    ik kijk ook altijd in de wc. of ik bloed zie maar gelukkig steeds niks. maakt je zo onzeker maar hou me rustig :D ik geniet er wel van maar na de echo ben ik meestal nog banger dan ik ervoor was. heel raar.

Deel Deze Pagina