nieuw en vol spanning van wat komen gaat

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jabinca, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hallo iedereen,

Ik zal me even netjes voorstellen.
    Ik ben Bianca, 24 jaar en sinds maart 2012 getrouwd.
    In november 2012 gestopt met de pil en sinds 2 maanden echt serieus bezig met het zwanger worden. (cyclus volgen)
    Ik ben er gelijk vol ingedoken en dat brengt behoorlijk wat spanning met zich mee.
    Hoop door de verhalen van anderen en me eigen ervaringen hier wat geruster op te worden.
    Wat me wel opvalt is dat iedereen om me heen ineens zwanger word en je ziet overal zwangere dames of ooievaars, jullie ook?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hoi!

Ja dat je ineens overal zwangere mensen en baby's ziet dat ken ik:p Wij zijn absoluut nog niet bezig met kinderen maar toch praat en zoek ik me de blubber op dit forum en wil ik heeel graag kinderen.. en dan 'steekt' het soms wel om andere mensen zwanger te zien:) Maar gelukkig, ooit komt jou dag en de mijne en dat verzacht het wel aardig:D

Heel veel succes en welkom hier!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum en succes met zwanger worden

5. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Het gevoel van "iedereen is zwanger" ken ik wel vooral, omdat ons eerst verteld is dat IVF wel nodig zal zijn. Vandaag een licht positieve test en morgen de uitslag van bloed. Erg spannend en misschien toch heel anders gelopen dan wij dachten....

Mijn advies is er om er niet teveel mee bezig zijn dan maak je echt teveel stress. Wanneer is je ovulatie ongeveer en wanneer moet je ongesteld worden? Dat is belangrijk. Wij vrijen gewoon als we er zin in hebben en tijdens "de periode" zeker om de dag (ook niet iedere dag is ons door de dokter aangeraden) Heb nooit getemperatuurd of andere hulpmiddeltjes gebruikt, maar daar heeft iedereen natuurlijk een andere mening over.

IIG heel erg veel succes!

Deel Deze Pagina