hallo dames! ik ben een blije oma in spe, mijn dochter van 19 jr is nu momenteel 22 wkn zwanger. het is mij opgevallen dat er voor deze meidengroep (18+)niet of weinig hulp is, ze worden geacht volwassen te zijn en zodoende worden ze ook zo behandeld. mijn dochter kan gelukkig op haar achterban rekenen, maar er zijn er genoeg die tussen wal en schip belanden! voor deze meidengroep die bijna geen hulp of geld hebben willen mijn dochter en ik wat betekenen, en wel in de vorm van positiekleding want dit toch wel van belang als de zwangerschap in een gevorderd stadium is. wijzelf zijn woonachtig in Lelystad en hier is zo goed als niets te verkrijgen op het gebied van positiekleding! en als er wat te koop is dan is dit voor deze meiden niet te betalen! dus mijn vraag is; is jouw gezinnetje compleet? en weet je niet wat je met jou kleding wil doen? denk aan die meiden die het zeker nodig hebben en die je zo dankbaar zouden zijn voor je hulp. alvast bedankt mvg blije oma
Gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter! Wat een geweldig initiatief van jullie! Wij moeten nog beginnen, nog niet eens gestopt met de pil, dus kan jullie helaas niet helpen. Veel succes iig!!!
Wat n mooi initiatief!!! Helaas heb k zelf geen positiekleding en k woon denk n btje te ver weg... Maar wel ontzettend goed dat jullie dit doen... Succes!