Hele erge steken :-(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Hi dames

Gister avond lag ik op me linker zij en kreeg na een paar minuten in ene ontzettende steken in mijn onderbuik. Het was niet normaal! Ik heb er in totaal denk ik een kwartier last van gehad (het kwam steeds en dan ging het weer weg en dan kwam het weer)...en vanmorgen had ik in ene een klein beetje bloed, veel donker (denk oud) bloed en een heel klein beetje helder.
    En sinds gister avond is mijn onderbuik ontzettend gevoelig en heb ik hier en daar wat steken, gelukkig niet meer zo erg als gister.
    Maar weet iemand wat dit in kan houden??? Voor zover ik weet ben ik niet zwanger, heb ook niet getest...maar door die buikpijn begin ik toch te twijfelen (ik weet dat een test 100% duidelijkheid geeft, maar ben even benieuwd wat jullie hiervan denken).

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik had dat vorige maand..en toen niet zwanger.. Maar hoe weet je dat je niet zwanger bent? Ben je gewoon ongi?
    Zoals je zelf al schreef...een test geeft meer duidelijkheid!
    x

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb de eerste weken VAN MN ZWANGERSCHAP ook veel buikpijn en steken gehad.
    Dusss, testen maar!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Kan er moeilijk wat van zeggen, steken kunnen voorafgaan aan een menstruatie (je verloor immers bloed), maar kunnen ook gevoeld worden bij innesteling. Ik heb zelf altijd flinke steken voor ik ongesteld moet worden, maar voel het nu ook wel steken en trekken, een iets andere pijn, maar niet echt te onderscheiden.

5. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Thanks meiden voor jullie reacties...ik weet niet zeker of ik wel of niet zwanger ben (daar moet ik voor testen) sorry maar ik kom niet helemaal uit mijn woorden en weet niet hoe ik iets moet schrijven :S ben een beetje in de war (geestelijk)
    Maar als ik ongesteld wordt heb ik nooit steken in mijn buik (gelukkig :)) dus daarom vindt ik het zo raar...en net lag ik op me rug met me hand op me onderbuik en het leek wel alsof het bewoog :S heel apart...maar stel ik ben zwanger dan kan ik nu toch niks merken nog want ik moet over anderhalve week ongie worden (als het goed is)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hmmm... voor zwangerschapsverschijnselen is het echt te vroeg als je nu nog 10 dagen voor je NOD zit hoor! Maar, het kan een innesteling zijn, of je eisprong! Niet iedereen heeft zijn ei netjes in het midden he! En bewegen... dat zullen denk ik eerder je darmen zijn ;)

Hoezo ben je in de war?

7. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Dat dacht ik ook al dat het te vroeg was...misschien inderdaad me ei, anders zou ik het ook niet weten...maar ik ben heel raar in me hoofd. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet zeggen...een beetje licht in me hoofd en afwezig, beetje wazig..Heel raar in ieder geval dit heb ik nog niet eerder gehad..Lijkt wel alsof ik van de wereld af ben (om het even stom te zeggen ;))

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Er zijn ook van die supergevoelige testen, die kun je al voor je NOD gebruiken. Geen tien dagen vantevoren geloof ik, maar dat is vast op internet terug te vinden. Dan hoef je in ieder geval minder lang te wachten als je nu het gevoel hebt dat je misschien zwanger bent.

Ik moet wel zeggen dat ik ook vaak dingen gevoeld heb waardoor ik dacht zwanger te zijn. Maar dat was dan niet zo. Je bent nu heel erg gefocused op zwanger worden, dus verklaar je allerlei symptonen al gauw die kant op. Als je ditzelfde gevoel had gehad terwijl je niet probeerde zwanger te worden, had je misschien gedacht 'iets verkeerds gegeten'. Ofzo.

9. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    de syntomen lijken allemaal op elkaar zwanger en ongesteldheid.

dus echt duidelijk is het niet ja testen maar ik zou wachten want je test kan wel voor je menstruatie positief zijn maar kan helaas ook voor een teleurstelling zorgen want je kan het dan al nog worden
    er zijn heel veel vrouwen zwanger zonder dat ze het weten maar worden dan toch ongesteld dan heb je een hele vroege mk.

hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn maar ik zou afwachten tot je overtijd bent en dan testen nu is het echt nog te vroeg en de klachten kunnen alles wezen later ei aankomende ongi en misschien zwanger.

afwachten dus en hopelijk is het raak maar pin je er niet op vast.

gr jojo29

Deel Deze Pagina