We gebruiken nu jhbm in zijn fles en nu wil ik in de ochtend rijstebloem geven. Is het dan verstandig om het samen te doen of gewoon appart?
Ik denk dat in een fles waar je rijstebloem wilt doen, géén jbpm hoeft. Dan word het dubbel zo dik lijkt mij? Ik weet alleen dat wij gewoon standaard voeding gebruiken voor een rijstebloemfles ipv extra verzadigende voeding. Want dat zou dan dubbel zo verzadigend zijn, aldus het cb.
het verschil is wel dat jbpm in de maag dik blijft en rijstebloem niet, dus kan zijn dat hij dan weer wat meer gaat spugen?? Hier zijn we er nog niet uit, dus laat je even weten hoe het gegaan is??
Hoi, wij bouwden dit langzaam af, dus 1 schepje rijstebloem en 1 a 1,5 schepje nutriton. Toen 2 schepjes rijstebloem en 1 klein schepje nutriton. Nu krijgen ze 3 schepjes rijstebloem en geen nutriton in die fles. Carmen spuugt wel méér, maar niet boeiend veel meer ofzo.
Ja aan de ene kant dubbel op, maar idd jhpb lijkt me dat het beter in zijn maagje blijft. Ik ga gewoon proberen met en zonder. Morgen met jhbm en overmorgen zonder.
Ik heb vandaag met jhbm gedaan en hij vond het allemaal prima en ging er ook makelijk in (wel andere speen gebruikt..) en gaf ook niks terug. Normaal geeft hij altijd wel mondje terug. En terug op bed leggen altijd huilen, maar vandaag niet... Dus ik ga morgen niet zonder jhbm gebruiken...