eerst symptomen, nu weer niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Regenboogmam, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    vorige week voelde ik van alles; kramp en steekjes onderin buik, hoofdpijn, tepels donkerder en groter(dat heb ik nog steeds), moe, vet haar ( dat heb ik ook nog steeds)
    maar nu heb ik geen krampjes meer enzo. Pfff, eerst dacht ik dat het wel eens raak kon zijn, nu denk ik steeds meer dat ik gewoon ongesteld wordt. Kon je maar testen de dag na je eisprong! Dat zou het een stuk makkelijker maken. Zo van BoeM! zwanger of niet zwanger.

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Yep dat zou wel heel fijn zijn. Maar helaas ons geduld wordt iedere keer weer even getest. Succes met nog even wachten en hopelijk over een paar dagen een mooie posi test!

liefs Mamaloe

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Je zult helaas nog even geduld moeten hebben. Moeilijk, ik weet er alles van. Had zelf ook heel veel symptomen, wel een week lang. Toen vorige week vrijdag toch ongi. Alleen die duurde egr kort dus nu weet ik nog steeds niet of dat een ongi was of een innesteling. ;) Hoop voor jou dat het raak is, sterkte met wachten!

4. Skye

Skye Niet meer actief

Lastig om daaruit te kunnen bepalen of het raak is of niet! En dat wachten duurt dan zo lang he! Ik had het bij mijn zwangerschap ook, erg veel last van alles en opeens was het ook weer weg. Week later toch posi getest, dus het kan wel!

5. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hey meiden
    Wat ben ik blij om dit te lezen. Gelijk na de bevruchting (had ik bij mijn dochter ook) dag erna buikpijn, hoofdpijn zere borsten. Na een week ongeveer flinke buikkramp. Daarna was het stil...Niks geen symptomen meer. Gisteren werd ik ineens emotioneel om iets heel doms, vandaag voelde ik plopjes en krampjes onder in mijn buik. Ik kan woensdag testen... Ik zou het leuk vinden als ik posi test, maar is t niet pos, is het ook prima hoor. Ben benieuwd, ik ben iig blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dit soort vage klachtjes :)
    (K) Rianne

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    De test meteen na je eisprong.. wat zou dat lekker zijn:) maar helaas, we moeten geduld hebben.
    Ook hier wat vage dingen, maar aangezien het mijn eerste cyclus is weet ik toch niet wat ik moet verwachten;)
    Ik wacht 'geduldig' af

7. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Hoi Rianne,

Ik moet ook woensdag testen. Spannend!!
    De klachten waren een week weg, maar begin nu weer krampjes t ekrijgen sinds gisteren. Normaal breekt dan binnen een uur mijn ongesteldheid uit. Maar nu dus niet... het voelt ook niet zo heftig als bij me menstruatie, dus wie weet...

Nou laat het maar even weten woensdag!

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ik vraag me echt af wat die plopjes in de buik moet voorstellen!
    Ben er benieuwd naar..!

9. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hahah wat geinig!
    Wat grappig jouw dochtertje komt ook uit 2009. Mijnes ook! 18 -02-2009
    Zijn jullie weer echt serieus aan de klus, of zou het meer een toevalstreffer zijn asl het nu raak is? Aan de banner te zien, redelijk gepland :) Heel tof, ik hoop voor je dat je weer het wonder mee mag maken!
    Heel veel succes, ook voor de andere dames, ik duim voor jullie!
    Liefs Rianne
    P.s. Ik zag net dat je met die kruidvat 2 voor 5 testen ook soms al voor de NOD de uitslag krijg. Ik heb er nog 1 in huis... Nu hopen dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen tot woensdag!

10. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Die plopjes, dat voelt als iemand een colafles leegbruist in je baarmoeder. Maar het is heel raar, anders voel je je baarmoeder nooit, totdat hij anders dan anders doet. Tsja het is eigenlijk niet uit te leggen haha
    xx rianne

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hmm ik voel van alles daar beneden maar niet zoiets..Maar innestelen zou wel bij iedereen anders zijn denk ik?
    liefs

12. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Ja de een heeft kramp de ander plopjes en de ander voelt er niks van, dus ja het is bij iedereen anders! Succes iig!
    Liefs Rianne

13. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als een zwangerschap vanaf dat moment blijvend is zou het fijn zijn om al zo vroeg te kunnen testen. Helaas vind er vaak een bevruchting plaats maar gaat dat in 50% van de gevallen mis voor de NOD. Je kan dan al zwangerschapkwaaltjes voelen. Als ik jouw 'kwalen' zo lees lijkt het erop dat eitje en zaadje elkaar gevonden hebben. Nu is het alleen afwachten of het innestellen goed gaat. Beste is dus toch om even te wachten na je NOD. Succes en ik hoop op een tweede streepje voor je.

14. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    successsssss ik zat ook gister nog te denken, aaaaaaaahhhhgrrr kan je niet gewoon eerder testen hahahhaa ik weet t wel hoor maar toch hoop je dat! en ook ik heb allemaal kwaaltjes maar ik zit nog lang op w8bankje, ikhoop dat he raak is en niet dt ons lichaam grapjes met ons uithaalt!

liefs mamaatje123

15. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik heb net stiekum toch getest. Kon het niet meer houden!!!
    Helaas negatief. Maar me urine was ook bijna doorzichtig, helemaal niet geconcentreerd. Stom, stom, stom!!!

16. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hier ook, negatief getest!
    Maar goed ook te vroeg natuurlijk,bij mijn dochter moest ik op zaterdag ong worden en testte ik pas donderdag pos. Dus ik wacht nog rustig af, maar vanmiddag dacht ik echt te voelen dat ik ging menstrueren, dus ik dacht al daar gaan we. Maar ben nog niet ongesteld geworden, maar zal morgen wel komen
    Liefs Rianne

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hallo dames!

Ik wil julie hoop niet laten instorten maar ik had precies dezelfde symptomen vorige maand met alle hoop van dien:(
    Maar gewoon ongesteld geworden, je lichaam kan je goed voor de gek houden als je iets graag wil,

Maar wil julie toch even succes wensen en de duimen draaien voor een mooie positieve test lady's!

Liefs

18. Ann1

Ann1 Lid

2 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde precies zo'n vraag stellen.....
    Ik heb vanaf de eisprong (27 april) ook een hoop kwaaltjes gehad. Maar sinds gisteren (4 mei) zijn ze allemaal weg behalve krampen in mijn buik (onder navel links en rechts en echt onderin mijn buik links rechts en midden), die blijven. Net alsof ik ongesteld moet worden.
    Heb ook het idee dat ik ongesteld moet worden door die krampen en ben ineens superchagrijnig! Hoor alleen van een hoop vrouwen dat ze toch zwanger waren terwijl het leek alsof ze ongesteld moesten worden, door die krampen.
    Ik ben net met de pil gestopt dus weet nog helemaal niet hoe mijn cyclus eruit ziet. Als ik even 28 dagen aan hou zou het komende dinsdag zijn.
    Kan alleen maar wachten, maar stel dat het nog 1,5 week wegblijft, wanneer kan ik dan het beste testen?

Vraagje aan de andere. Hebben jullie inmidels getest?? Ben benieuwd!

19. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Met het testen doe ik het altijd zo, ik test op de dag van mijn NOD, en dan om de dag erna. Zoals ik al eerder had gezegd, van mijn dochter moest ik op zaterdag ongesteld worden, dat werd ik niet, en pas donderdag testte ik positief, die dagen ervoor gaven niks aan. Maar ze is nu toch 15 maanden en gezond ;) dus het kan wel!
    Ik had gister laat nog gepost, dat ik zo'n menstruatiegevoel had, krampjes enzo, maar moest vanochtend gewoon naar de wc voor de grote boodschap en daarna zijn alle klachten weer weg, dus zal wel daar mee te maken gehad hebben.
    Ik heb nog niet getest, ik wil mezelf niet gek maken. Het zou bij ons niet gepland zijn, maar als ik dan toch ongesteld word, is het toch wel weer jammer. Jullie snappen wel wat ik bedoel ;)
    Maar goed, tot nu toe dan ook geen klachten meer, en ook geen rode duivels, dus ik wacht af. Ik probeer sterk te zijn en pas na het weekend te testen, mits er dan natuurlijk geen duivels zijn langsgeweest ;)
    Liefs Rianne

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi,
    Ik heb ook allemaal van die klachten gehad, (wij zitten pas in ronde 1) maar nu zijn sinds een dag of 3 bijna al mn klachten weg..alleen maar onwijs sago en ik wil vanalles eten.
    Ben erg benieuwd, als ik 28 dgn aanhou dan zou ik komend weekend ongi moeten worden..
    Vind het wel lastig dat al die klachten zo op elkaar lijken!
    Groetjes

Deel Deze Pagina