toch maar effe wachten met een baby

Discussie in 'De lounge' gestart door jope, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk altijd maar zo: mijn privéleven gaat voor mijn werk. Tegenwoordig krijg je heel vaak een jaarcontract voordat je een vast contract krijgt.

    Eerst moet je dan wacht tot je je proeftijd door bent. Daarna ga je denken: straks wordt het over een jaar niet verlegt. Mocht het nou niet verlengd worden, dan zit je weer met solliciteren, proeftijd en tijdelijk contract.
     
  2. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik heb nu al verschillende sollicitaties weggedaan en er eerlijk bij gezet dat ik zwanger ben want ik wil niet hetzelfde meemaken als de vorige keer.
    maar overal zeggen zedat ik het nog een keer moet proberen na mijn bevalling,want ze hebben wel interesse maar nu even niet omdat ik zwanger ben.
    nou ik heb besloten om het op te geven en lekker van mijn zwangerschap te gaan genieten en ik probeer het wel weer na mijn zwangerschap.

    groetjes cindy
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb ook zo gestaan, in augustus 2004 kreeg ik een nieuwe baan aangeboden, zou toen stoppen, maar heb het niet gedaan. In december wel al laten doorschemeren dat het niet zo lang meer ging duren. Uiteindelijk december 2005 pas zwanger geworden, twee maanden voordat mijn vaste contract inging. Toen wel gelijk gezegd en heb gelukkig mijn contract gekregen. Maar wat ik eigenlijk hiermee wil zeggen: je ziet dat er gelijk weer anderhalf jaar tussen zat en je hebt ook geen zekerheid met een vast contract. Op zwangerschap alleen mogen ze je nooit ontslaan, hopelijk heb je er wat aan, doe wat je gevoel zegt...
     
  4. Niet meer actief

    Ik was al een paar maanden met de pil gestopt, maar toen kwam er ook een verhuizing tussen. Ik vind een verhuizing een best wel stressvolle situatie, vooral omdat wij ook ons oude huis nog moesten zien te verkopen. Omdat ik niet EN met dubbele lasten wilde zitten EN niet ten tijde van de verhuizing eventueel zou moeten bevallen, ben ik weer met de pil begonnen. Hoe moeilijk dat ook was, het gaf wel een stukje rust.
     

Deel Deze Pagina