Hoi allemaal, ik ben dus ook nieuw hier en ik ben hier terecht gekomen omdat ik een vraag heb aan jullie. Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden (mag de 15e weer testen, spannend!) Maar nu zit ik ook te overwegen om mijn opleiding verpleegkundige af te maken. In eerste instantie dacht ik nog een half jaartje te moeten, dit was te over zien, maar ik heb gisteren een gesprek gehad op school en daar kwam uit dat ik beter de opleiding over nieuw kan doen en dat duurt 2 jaar. Nu is mijn vraag aan jullie wat zou jij doen eerst opleiding of eerst voor een kindje gaan? Als ik de 15e blijk zwanger te zijn dan is het duidelijk maar ik bedoel eigenlijk meer voor het geval als ik niet zwanger ben. Hoop dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen verschaffen want zit een beetje in een tweestrijd op dit moment (lees dip) Groetjes Saren
Welkom op het forum Persoonlijk zou ik ook eerst de opleiding afmaken, maar meid je moet doen waar jij je goed bij voelt
Vanavond voor het eten rose afscheiding (1dag voor NOD) dus ik dacht ja hoor ik ben ongesteld geworden hoef ik morgen ook niet te testen. Maar vanavond een paar keer naar de wc geweest en niks geen afscheiding meer. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?