Toch maar even vragen: wie kent deze webshop??

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltje, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Haai allemaal,

Tja wil het toch even vragen, aangezien de meeste vrouwen onder ons vaak dingen via internet bestellen en ook bij bepaalde webshops.

Me vriend wou me verassen en had besteld op www.zplingerie.nl
    Hij heeft gekeken naar kvk, adres en via google kun je ook achterhalen waar ze zit.
    Nou het leek hem erg betrouwbaar. Hij had een bestelling gedaan en betaald. Maar tot aan vandaag NIKS.
    We zouden een mail krijgen als de betaling binnen was. Omdat op een zondagavond was hebben we gewacht t/m woensdag. Als ze dezelfde bank heeft dan heeft ze het gelijk, maar een andere bank dan duurd het even. Toen maar eens gemaild, van goh hoe zit dat. Na 2 dagen weer geen reactie. Weer gemaild weer geen reactie. Ze heeft ook een publieke hyves zplingerie en ook daar heen gemaild echt gewoon niks. Gisteravond weer en nu haar de tijd gegeven tot morgen om te reageren. Ook keer geprobeerd te bellen. Maar door dat onze verbinding soms zomaar weg valt is het nog verder niet gelukt.

Heb ook in 1 van de mails gezet dat ik best snapte dat ze ook een leven buiten haar webshop om heeft, maar dat als ze er niks mee doet er mee moet gaan stoppen. En dat het niet zo netjes is om geen reactie te geven. Dat we graag gehoor willen hebben en dat ze het geld terug moet storten. Maar helaas tot nu toe nog niks. Oke ze heeft nog even.

Maar goed zijn er mensen die dit kennen??

Tnx alvast.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ken het niet, maar ik zou eens een negatieve reactie in het gastenboek zetten. Wellicht dat ze dan wel reageert.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ken hem niet maar ik denk niet dat er veel besteld wordt staat maar 1 reactie in het gastenboek.
    Hopelijk hoor je snel iets van de eigenaar

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik zag ook 1 reactie. Ik zoek ook meestal echt uit of een webshop betrouwbaar is. Maar me vriend die vertrouwd vele dingen. Maar goed omdat er kvk nummer staat is hij vanuit gegaan dat het goed is.

5. Locusta

Locusta Niet meer actief

Na één blik op de webshop geworpen te hebben, kwam ik al tot de conclusie dat ik daar nooit besteld zou hebben. Behoorlijk amateuristisch. Maar goed, hier heb je natuurlijk niets aan ;)

Hoe heb je betaald? Misschien zou je de betaling kunnen laten storneren bij de bank?

6. Jel

Jel Niet meer actief

zplingerie -> zwangerschapspaginalingerie? :(

:D

7. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik ken het niet maar er staan nogal wat spelfouten in de algemene voorwaarden...kijk maar eens. Het komt bij mij niet erg betrouwbaar over.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja dat schoot ook gelijk op in mijn hoofd!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ziet er slecht uit

hun algemene voorwaarde (n?, ha ha) zijn volgens mij ook niet helem aal volgens de regels... je mag namelijk altijd als klant je koop na 7 dagen ongedaan maken... koop op afstand ( geen uitsluiting hiervan)... en dan moet je ook gewoon geld terug krijgen

Ik zou inderdaad even een gastenboek gaan vol schrijven

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
  11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gewoon een of ander mokkel wat lingerie verkoopt. ka volgens mij ook nooit helemaal zuiver voor die prijzen maar wie ben ik? ik had er iig nooit wat besteld. bestel sowieso niets van zulk soort webwinkeltjes.

hoop dat het pakketje aankomt meid

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    haha dat was ook mijn eerste gedachte ;)

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou gewoon nog eens bellen Hopelijk krijg je haar zo nog te pakken.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

die spelfouten zijn nog niet eens het ergste, het feit dat je niet eens digitaal (ideal) kan betalen terwijl het een webshop betreft vind ik heel raar en verdacht.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou dat laatste slaat nergens op. Er zitten wel kosten aan verbonden om met ideal te werken hoor.
    Het slaat werkelijk nergens op om te zeggen dat het neit betrouwbaar is als je neit met ideal betalen kunt. Dat slaat als een tang op een varken.

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ER zijn heus wel kleinere betrouwbare webshops waarbij je nog niet digitaal kunt betalen hoor

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Waarom zet je niks in dr gastenboek?

18. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Of jij bent de eigenaresse of jij hebt zelf zon webshop waar je niet online kunt betalen. Of je bent gewoon met het verkeerde uit bed gestapt dat kan natuurlijk ook

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:(:(:(:(:(:(:( waar slaat dat nou weer op. duidelijk geen idee van kosten van een webwinkel of zp';)ér. nee zo maak je vrienden hier hoor:p

20. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Je moet gewoon 7 euro verzendkosten betalen voor een bh van 5 euro. Slaat nergens op.

Deel Deze Pagina